کد خبر : 1753311 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 12:05 | 41.5K بازدید | 16 دیدگاه

به دنبال خانه در بارسلونا؛

انتقال دیپای به بارسلونا قطعی شده است؟

ممفیس دیپای، ستاره لیون، که در پایان این فصل قراردادش با تیم فرانسوی به اتمام می رسد، آماده نقل مکان به بارسلونا می شود.

انتقال دیپای به بارسلونا قطعی شده است؟

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای پس از اینکه پذیرفت برای پیوستن به کاتالان ها از دستمزد خود بکاهد، اکنون به دنبال یافتن خانه ای مناسب در بارسلونا است تا پس از پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به بلوگرانا بپیوندد.

قرارداد این ستاره 27 ساله با لیون در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید و مدت ها است که صحبت های زیادی درباره پیوستن او به تیم تحت هدایت هم‌وطنش، رونالد کومان، در پایان فصل به گوش می رسد.

 

1597830

 

اکنون به نظر می رسد که بالاخره این شایعات در آستانه پیوستن به حقیقت هستند چرا که گزارش ها در اسپانیا حاکی از آن است که دیپای هفته گذشته به دنبال یافتن خانه ای مناسب در بارسلونا بوده است.

موندو دیپورتیوو گزارش کرده است که ستاره هلندی هفته گذشته به همراه خانواده و دوستانش در حال بازدید از آپارتمان هایی در محله سطح بالای پدرالبس دیده شده است.

پس از حضور در اسپانیا و بازدید از چندین خانه، دیپای به لیون بازگشت و در دیدار حساس و جنجالی تیمش برابر موناکو حاضر شد. دیداری که در آن پنج بازیکن از دو تیم کارت قرمز دریافت کردند و دیپای توانست در این پیروزی خارج از خانه یک گل بزند و یک پاس گل هم بدهد.

 

1597833

 

اکنون و با ورود این مهاجم هلندی به آخرین ماه حضور در لیگ 1، به نظر می رسد که دیپای پیشنهادات تیم هایی چون اتلتیکو مادرید، یوونتوس و اینتر را رد کند تا به شاگردان رونالد کومان در کاتالونیا ملحق شود.

گزارش شده است که ستاره هلندی در اواخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته بر سر شرایط شخصی خود با غول کاتالان به توافق رسیده بود، اما به دلیل عدم فروش بازیکنان در بارسلونا در آن زمان، این انتقال عملی نشد.

 

1597828

 

شبکه تلویزیونی Esport3 در کاتالونیا ماه گذشته گزارش داد که بارسا در حال توافق مجدد بر سر عقد قرارداد 6 ماهه با دیپای است، اما اضافه کرد که نصف یا کمی بیش از نیمی از آنچه در ماه اکتبر گذشته به او وعده داده شده بود، به وی پیشنهاد شده است.

این شبکه تلویزیونی افزود دیپای پیشنهادات مالی بهتری از اتلتیکو، یووه و اینتر دارد، اما این بازیکن در نهایت می خواهد زیر نظر کومان بازی کند، چرا که در سطح ملی زیر نظر او بازی کرده است.

 

دیدگاه‌ها