کد خبر : 1753327 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 13:57 | 19.2K بازدید | 4 دیدگاه

چلسی وارد رقابت شد؛

دستبرد توخل به تیم سابق؛ سانچو آبی‌پوش می‌شود؟

چلسی نیز به جمع تیم های خواهان امضای قرارداد با جیدون سانچو، ستاره بریتانیایی دورتموند، اضافه شد.

دستبرد توخل به تیم سابق؛ سانچو آبی‌پوش می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، جدال بر سر به خدمت گرفتن جیدون سانچو بین تیم های لیگ برتری با ورود چلسی به این رقابت، داغ تر شد. توماس توخل، سرمربی آبی ها، می خواهد با شکست دادن منچستریونایتد و لیورپول، ستاره تیم سابق خود را به استمفوردبریج ببرد.

 

1597860

 

بیلد گزارش کرده است که توخل در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان می خواهد که سانچو را از دورتموند به لندن ببرد و باور دارد که بازیکن ملی پوش بریتانیایی نیز به این انتقال علاقمند است.

روز گذشته مدیران دورتموند فاش کردند که با سانچو قول و قراری دارند که به او اجازه می دهد در این تابستان در صورت دریافت مبلغ مناسب، این باشگاه را ترک کند.

سال گذشته بستن قرارداد با سانچو در حدود 120 میلیون یورو برای هر باشگاهی خرج بر می داشت اما  امسال با توجه به بحران اقتصادی که شیوع ویروس کرونا به بار آورده است، گفته می شود که در ازای مبلغی حدود 94 میلیون یورو می توان دورتموند را راضی به جدایی از سانچو کرد.

 

1597859

 

توخل از زمانی که در میانه فصل جانشین فرانک لمپارد، سرمربی اخراجی آبی ها، روی نیمکت چلسی شد، تاثیر شگرفی بر این تیم گذاشته است.

سرمربی آلمانی توانسته آبی ها را به رده چهارم در جدول لیگ برتر، فینال FA Cup و نیمه نهایی چمپیونزلیگ برساند. این تیم همچنین در دیدار رفت ازنیمه نهایی چمپیونزلیگ موفق شد برابر رئال مادرید به تساوی 1-1 برسد تا امیدوار به صعود به فینال در استمفوردبریج باشد.

مالک ثروتمند چلسی نیز با توجه به موفقیت توخل در این مدت کوتاه، قصد دارد از برنامه های این سرمربی در پنجره نقل و انتقالات حمایت کند و به همین دلیل سانچو می تواند خریدی ایده آل برای این تیم باشد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها