کد خبر : 1753337 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 15:00 | 36.2K بازدید | 6 دیدگاه

نجات ستاره برزیلی

اعلام فهرست رئال با مارسلو، راموس و مندی

مارسلو امروز را باید تحت هر شرایطی در مادرید می ماند ولی در اخرین لحظات نجات پیدا کرد.

اعلام فهرست رئال با مارسلو، راموس و مندی

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین رئال و چلسی سه شنبه شب گذشته با تساوی 1-1 خاتمه یافت و قرار است فردا در استمفورد بریج لندن، بازی برگشت برگزار شود.

هفته پیش رسانه های اسپانیایی گزارش دادند مارسلو برای نظارت بر انتخابات مجمع شهر مادرید، احضار شده و به همین دلیل نمی تواند آن روز کاروان رئال را برای سفر به لندن همراهی کند.

 

 

1597870

 

 

مارسلو البته می توانست با انتخاب خود رئال را همراهی کند ولی باشگاه قصد داشت با ارائه دلایل موجه کاری، مجوز سفر مارسلو را بگیرد تا هیچ مشکلی برای این بازیکن رخ ندهد.

مارسلو امروز به عنوان ناظر جانشین در حوزه رای گیری حاضر شد ولی پس از یک ساعت و با آمدن ناظر اصلی روانه منزل خود شد. طبق قوانین او نمی توانست امروز مادرید را ترک کند ولی در آخرین لحظات یک نفر حاضر شد داوطلبانه جای او را پر کند و به این ترتیب مارسلو توانست مجوز سفر با رئال به لندن را اخذ کند.

 

 

1596257

 

 

قرار بود مارسلو فردا صبح با پروازی اختصاصی که 20 هزار یورو هزینه داشت، خود را به لندن برساند.

در فهرست رئال نام سرخیو راموس و فرلاند مندی هم دیده می شود تا مشخص شود مصدومیت را پشت سر گذاشته اند.

 

فهرست رئال: کورتوا، لونین، آلتوبه، میلیتائو، سرخیو راموس، ناچو، مارسلو، اودریوسلا، مندی، میگل گوتیرز، کروس، مودریچ، کاسیمیرو، ایسکو، والورده، آریباس، بلانکو، هازارد، بنزما، آسنسیو، وینیسیوس، ماریانو و رودریگو گوئس.

 

 

دیدگاه‌ها