کد خبر : 1753339 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 15:12 | 18.9K بازدید | 6 دیدگاه

شباب الاهلی، رقیب الهلال در جذب هافبک کالیاری

وب سایت الرویة امارات خبر داد که باشگاه شباب الاهلی نیز به صف علاقه مندان به خرید ژوائو پدرو هافبک بازیساز کالیاری پیوست.

شباب الاهلی، رقیب الهلال در جذب هافبک کالیاری

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت الرویة امارات خبر داد که باشگاه شباب الاهلی نیز همچون الهلال عربستان به دنبال به خدمت گیری ژوائو پدرو هافبک بازیساز کالیاری است. این بازیکن که در این فصل 15 گل برای تیمش به ثمر رسانده و 3 پاس گل نیز داده است، در پی سقوط احتمالی کالیاری به سری بی، در پی حضور در فوتبال آسیاست.

 

الرویة نوشته است که شباب الاهلی برای تقویت تیم خود با این بازیکن وارد مذاکره شده است. ژوائو پدرو که فصل گذشته نیز 18 گل در سری آ برای کالیاری به ثمر رساند، بعد از کاکا به نخستین بازیکن برزیلی تاریخ سری آ تبدیل می شود که در دو فصل متوالی بیش از 15 گل به ثمر رسانده است.

 

1597877

 

با توجه به احتمال بالای جدایی فدریکو کارتابیا هافبک آرژانتینی شباب الاهلی، بازگشت جلال الدین ماشاریپوف به النصر، جدایی احمد خلیل به دلیل آسیب دیدگی های متعدد و فروش ایگور ژسوس 20 ساله به باشگاه های اروپایی، مدیران شباب الاهلی به دنبال خریدهای جایگزین هستند و از این رو در اولین گام، با ژوائو پدرو برزیلی وارد مذاکره شده و قصد دارند تا او را به فوتبال امارات بکشانند.

 

حالا هافبک کالیاری علاوه بر الهلال، یک مشتری پر و پا قرص دیگری نیز دارد و باید دید در نهایت در جنگ میان این دو تیم عربستانی و اماراتی کدام یک پیروز خواهند شد. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

 

دیدگاه‌ها