کد خبر : 1753340 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 15:25 | 60.4K بازدید | 15 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

کابوس برای ستاره بارسا، جراحی سوم قطعی شد

آنسو فاتی به زودی بار دیگر جراحی خواهد شد و انتظار می رود دو ماه دیگر نیز به دور از فوتبال بماند.

کابوس برای ستاره بارسا، جراحی سوم قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، 17 آبان بود که آنسو فاتی ستاره 18 ساله بارسلونا در جریان بازی با رئال بتیس مصدوم شد.

فاتی یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل جاری بود و در واقع بعد از روی کار آمدن رونالد کومان به یکی از مهره‌های اصلی بلوگرانا تبدیل شد؛ اما یک بدشانسی بزرگ باعث شده که این پدیده اسپانیایی چند ماه به دور از میادین باشد.

 

 

1543028

 

 

آنسو فاتی در جریان نیمه اول بازی بین دو تیم بارسلونا و رئال بتیس دچار مصدومیت شد و در بین دو نیمه جای خود را به لیونل مسی داد. پس از مسابقه باشگاه بارسلونا به شکل رسمی اعلام کرد که فاتی دچار پارگی از ناحیه مینیسک شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. دو روز بعد او جراحی شد و پزشکان دوری 4 ماه را برایش پیش بینی کردند.

در حالی که به نظر می رسید فاتی بتواند خود را به بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی برساند، این اتفاق رخ نداد و او ژانویه گذشته برای دومین بار مینیسک زانویش را جراحی کرد.

 

 

1597864

 

 

در مصدومیت مینیسک زانو، پس از سه ماه بازیکن باید بدون مشکل به کار با توپ بپردازد ولی فاتی پس از نخستین تمرینات با توپ، زانویش متورم شد و ماه ژانویه زیر نظر دکتر کوگات در بارسلونا برای دومین بار جراحی شد تا مشکلات پیش آمده برطرف شود.

 

فاتی قرار بود به ال کلاسیکوی برگشت برسد ولی شرایط زانوی او مساعد نشان نداد و حتی نتوانست به تمرینات روی چمن برگردد.

 فاتی هرگاه تمرینات پرفشار را سپری می کند، درد زانویش بیشتر می شود؛ به طوری که از سوی پزشکان باشگاه بازه زمانی دو هفته ای تعیین شده تا در صورتی که زانو بهبود پیدا نکند، برای سومین بار تحت جراحی قرار بگیرد.

 

 

1544803

 

 

فاتی صبح ها در استخر هتل پرنسس سوفیا زیر نظر ژاوی الاین فیزیوتراپ بارسا تمرین می کند و عصرها در کلینیک دکتر کاگوت حاضر می شود. او در فینال کوپا دل ری و در جشن قهرمانی بارسا توان دویدن و پریدن نداشت و در انتها به کمک جونیور فیرپو و عثمان دمبله بود که راهی رختکن شد.

قرار بود اگر تا امروز اتفاق خاصی رخ ندهد و به شکل معجزه آسا زانوی او بهبود پیدا نکند، فاتی توسط دکتر برنارد کوتت جراحی شود.

طبق گزارش موندودپورتیوو، روز یکشنبه پس از شور نهایی بین دکتر کاگوت، دکتر آنتونیو مائسترو و دکتر برنارد کوتت تصمیم بر این شد تا فاتی بار دیگر تحت جراحی قرار بگیرد.

 

 

1557904

 

 

دو گزینه پیش رور جراحان قرار دارد. یا باید روی فاتی مینیسکتومی انجام شود یا بخشی از مینیسک او برداشته شود.

در هر دو صورت او دو ماه دیگر به دور از میادین خواهد ماند و فاتی می تواند خوشبین باشد که در شروع فصل جدید برای بارسا بار دیگر به میدان برود. طبق این گزارش، شرایط روحی ستاره جوان بارسا خوب نیست چرا که دوری او از میادین بسیار طولانی تر از انتظار شد و در نهایت نتوانست تیم را در فصل جاری همراهی کند.

 

دیدگاه‌ها