کد خبر : 1753341 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 15:45 | 65.7K بازدید | 10 دیدگاه

ادعای دیلی میل

معادله عوض شد؛ تصمیم نهایی تاتنهام در مورد بیل

باشگاه تاتنهام اطمینان دارد که قادر است گرت بیل را تابستان با رقمی معقول از رئال به خدمت بگیرد.

معادله عوض شد؛ تصمیم نهایی تاتنهام در مورد بیل

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل تابستان گذشته بود که به صورت قرضی از رئال راهی تاتنهام شد. او زیر نظر ژوزه مورینیو هرگز به بازیکن ثابت تیم تبدیل نشد و در چند مقطع با مربی پرتغالی مشکلاتی هم پیدا کرد. با برکناری مورینیو فضا برای بیل بازتر شد تا جایی که در دو بازی اخیر لیگ برتر برابر ساوتهمپتون و شفیلد یونایتد توانسته 4 گل به ثمر برساند و مجموع گل هایش برای تاتنهام را به عدد 14 برساند.

 

 

1597880

 

 

اوج گیری گرت بیل باعث شده تا همه معادلات در مورد او به هم بخورد. ابتدا تاتنهام هیچ تمایلی برای جذب قطعی بیل نداشت و قرار بود او به رئال برگردد ولی طبق ادعای دیلی میل، دنیل لِوی مالک تاتنهام اکنون متقاعد شده است تا برای خرید قطعی گرت بیل از رئال اقدام کند.

از قرارداد ستاره ولزی با رئال تنها یک سال دیگر باقیمانده و انتقال دوباره قرضی او غیرممکن است. در صورتی که زین الدین زیدان روی نیمکت رئال ماندنی شود، ادامه حضور بیل در رئال منتفی خواهد بود و او باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد. اگر زیدان به هر دلیلی فصل بعد در رئال نباشد، بیل باید بین تمدید با رئال و تلاش برای اثبات خود به مربی جدید یا انتقال به تیمی دیگر، یکی را انتخاب کند. 

 

 

1528009

 

 

تاتنهامی ها علاقه ندارند درخشش بیل در یک تیم انگلیسی دیگر را ببینند و به همین دلیل همه تلاش خود را خواهند کرد تا این بازیکن را با قیمتی معقول جذب کنند. لازم به ذکر است که بیل تابستان 2013 با 101 میلیون یورو تاتنهام را به مقصد رئال ترک کرده بود.

دیدگاه‌ها