کد خبر : 1753388 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 20:22 | 56.7K بازدید | 1 دیدگاه

چشم بارسلونا به انگلیس است؛

تکلیف نیمار امشب روشن خواهد شد

در صورت حذف پاری سن ژرمن مقابل منچسترسیتی، نیمار به جدایی از این باشگاه مصمم تر خواهد شد.

تکلیف نیمار امشب روشن خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اسپورت مدعی شد بخش عمده ای از آینده نیمار بستگی به اتفاقاتی دارد که در بازی امشب پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا رخ خواهد داد. نماینده فرانسه برای حضور در فینال لیگ قهرمانان برای دومین فصل متوالی تلاش می کند، اما شکست 1-2 در پاریس برابر سیتی، کار این تیم را برای صعود به فینال دشوار کرده است. پدر نیمار توافقات برای تمدید قرارداد جدید فرزندش تا سال 2026 با باشگاه پاری سن ژرمن را انجام داده و حالا همه چیز معطوف به تصمیم ستاره برزیلی است.

 

1595940

 

اما با این حال نیمار در مورد آینده شک و تردید داشته و ممکن است تصمیم دیگری بگیرد. نیمار از علاقه بارسلونا به خود اطلاع داشته و به همین دلیل امضای قرارداد جدید را به تعویق انداخته است. نیمار به مدیران بارسلونا وقت داده تا قراردادی برایش تنظیم کنند و همین موضوع شایعات در مورد احتمال بازگشت او را افزایش داده است.

 

بررسی شرایط مالی باشگاه بارسلونا توسط خوان لاپورتا و البته فروش بازیکنان نقش مهمی در آینده نیمار خواهد داشت. عامل نهایی نیز فشار خود نیمار برای جدایی است. حالا مدیران پاری سن ژرمن باید تصمیم بگیرند که آیا این تابستان نیمار را بفروشند یا سال آینده به طور رایگان شاهد جدایی او باشند.

 

ناکامی در دیدار امشب مقابل منچسترسیتی باعث می شود نیمار تصمیم نهایی خود را گرفته و برای جدایی از پاری سن ژرمن تلاش بکند. اما در صورت صعود این تیم به فینال، آینده نیمار بعد از بازی فینال در استانبول رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها