کد خبر : 1753390 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 20:40 | 17K بازدید | 2 دیدگاه

سون: مورینیو هنوز هم برای من یکی از بهترین هاست

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، هنوز هم از جدایی ژوزه مورینیو از این تیم بسیار ناراحت است.

سون: مورینیو هنوز هم برای من یکی از بهترین هاست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تاتنهام چند روز پیش از فینال جام اتحادیه تصمیم گرفت ژوزه مورینیو را برکنار کند؛ اتفاقی غیر منتظره که باعث شد مرد پرتغالی بدون کسب هیچ جامی از تاتنهام جدا شود و یک ناکامی بزرگ در کارنامه کاری او به ثبت برسد.

 

 

1582203

 

 

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، یکی از بازیکنانی به حساب می آمد که از ارتباط بسیار خوبی با ژوزه مورینیو هم برخوردار بود و در زمان حضور او یکی از مهره های تاثیر گذار و کلیدی تیم لندنی محسوب می شد. سون حالا یک بار دیگر در مصاحبه ای ناامیدی خود را از جدایی مورینیو بیان کرده است.

 

ستاره کره ای گفت: " اگر کسی شغل خود را از دست بدهد همیشه ناراحت کننده است. همچنین نمی‌خواهم خیلی در این مورد صحبت کنم. من 18 ماه با او کار کردم. بالا و پایین زیادی وجود داشته است. گاهی خوب بودیم و در مواقعی دیگر عملکرد خوبی نداشتیم. برای من و از نظر من او هنوز هم یکی از بهترین مربیان جهان خواهد بود.

 

 

1554004

 

 

برای من خیلی ناراحت کننده است که او بدون کسب موفقیت اینجا را ترک کرد. واقعا ناراحت کننده بود چرا که او کسی است که خیلی برنده می شود. تاتنهام تنها تیمی بود که او در آن موفقیتی کسب نکرد بنابراین من واقعاً به خاطر این مسئله متاسفم. اما او همچنان در خاطراتم خواهد ماند چراکه هنوز هم یکی از بهترین مربیان جهان است."

دیدگاه‌ها