کد خبر : 1753404 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 22:15 | 26.7K بازدید | 6 دیدگاه

از بازگشت راموس و هازارد خوشحالم؛

کروس: نمی دانم بهترین هافبک جهان هستم یا نه

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید از بازگشت سرخیو راموس و ادن هازارد به ترکیب خوشحال است.

کروس: نمی دانم بهترین هافبک جهان هستم یا نه

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیدار رفت در خانه خود برابر چلسی به تساوی 1-1 دست یافته و حالا فردا شب کار دشواری برای صعود به فینال لیگ قهرمانان دارد. تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید در نشست خبری قبل از این بازی حضور یافته و مدعی شد علیرغم سپری کردن فصلی دشوار، شرایط این تیم در این مقطع از فصل خوب است.

 

تونی کروس گفت: ما اخیرا خوب دفاع می کنیم و این موضوع همیشه مهم است. هدف ما این است که کمی بیشتر از بازی رفت موقعیت ایجاد کنیم، زیرا فردا شب به گلزنی نیاز خواهیم داشت. ما توانایی این کار را داریم و خواهیم دید که چگونه اتفاقات رقم خواهد خورد. کیفیت مهمترین پارامتر برای پیروزی در چنین دیدارهایی است.

 

شکی نیست که با انگیزه در میدان ظاهر خواهیم شد و بقیه موارد نیز به قدرت ذهنی باز می گردد. در بازی رفت و 30 دقیقه ابتدایی عملکرد خوبی نداشتیم و نتوانستیم هیچ فشاری به حریف وارد کنیم، اما در ادامه بهتر بازی کردیم.

 

1588292

 

شرایط در این فصل برای ما خیلی راحت نبوده و من فکر می کنم مصدومیت ها و مشکلات زیادی را پشت سر می گذاریم. گاهی اوقات ما خوب و برخی اوقات بدتر بازی می کنیم، اما واقعیت این است که ما در ماه می قرار داشته و مدعی قهرمانی در هر دو جام هستیم.

 

همه ما می دانیم که ادن هازارد چه بازیکنی بوده و چه توانایی هایی دارد. متاسفانه او در ماه های اخیر نتوانسته کیفیت خود را نشان دهد. من فکر می کنم شرایط هازارد از نظر فیزیکی کمی بهتر است و او به درد چنین دیدارهایی می خورد. سرخیو راموس نیز در سالهای متمادی  نشان داده که در چنین مسابقاتی چقدر اهمیت دارد.

 

وقتی در بایرن مونیخ بازی می کردم از شکست در فینال مقابل چلسی خیلی اذیت شدم. من خیلی فوتبال تماشا نمی کنم، بنابراین نمی توانم بگویم که آیا بهترین هافبک جهان هستیم یا خیر. فکر می کنم زین الدین فصل آینده سرمربی ما باشد و او با رئال مادرید قرارداد دارد."

دیدگاه‌ها