کد خبر : 1753405 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 22:55 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مورد راموس ریسک نمی کنم؛

زیدان: در فوتبال معجزه ای وجود ندارد

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید مدعی شد تیمش با تمام توان برای شکست چلسی تلاش خواهد کرد.

زیدان: در فوتبال معجزه ای وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تساوی 1-1 در پایتخت اسپانیا در دیدار رفت باعث شده رئال مادرید برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا کار سختی در لندن و استمفوردبریج برابر چلسی داشته باشد. زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حاضر شده و در مورد شرایط سرخیو راموس و ادن هازارد، دو ستاره تازه بهبود یافته تیمش صحبت کرد.

 

دیدار با چلسی در لندن: "ما برای این مسابقه آماده هستیم. با تمام توان در میدان حاضر می شویم تا به فینال برسیم و هیچ چیزی مهم تر از این نیست. ما باید بازی خودمان را ارائه داده و مهم‌تر از هر چیز 90 دقیقه یا حتی بیشتر سرحال و آماده هستیم. قرار نیست شما هر روز در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کنید. رسیدن به این مرحله معجزه نبوده و اتفاقا کاملا برعکس ما به دلیل عملکرد خودمان به اینجا رسیده ایم. از نظر من در فوتبال هیچ معجزه ای وجود ندارد."

 

1597957

 

عملکرد این فصل رئال مادرید: "ما برای رسیدن به اینجا مشکلات زیادی را متحمل شده ایم و باید به احترام بازیکنان کلاه از سر برداریم. برای من آنها بهترین بازیکنان هستند و همیشه خود را نشان داده اند. ما همان جایی هستیم که می خواهیم و شایسته رسیدن به این مرحله بوده ایم، هر وقت نیز شرایط دشوار شده بازیکنان رئال مادرید به بهترین شکل واکنش نشان داده اند.

 

ما همه بازی های چلسی را دیده ایم اما این کار نیز فایده ای ندارد، زیرا فردا مسابقه دیگری در راه است. قرعه کشی در این شرایط اهمیتی، ندارد. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید در زمین شرایط دشواری را تحمل کنید و مطمئن هستم فردا نیز همین اتفاق خواهد افتاد. در نیمه دوم بازی رفت ما با یک بازیکن دیگر در میانه میدان شرایط را تغییر دادیم و مهم این است که هنگام مالکیت توپ بدانیم می خواهیم چه کاری انجام دهیم."

 

شرایط بازیکنان رئال مادرید: "فردا خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. در حال حاضر سرخیو راموس در کنار ما است و این بدان معناست که شرایط او خوب بوده و این مهمترین موضوع است. من نمی خواهم ریسک بکنم، سرخیو راموس با ماست و این بدان معنی است که او قادر به بازی کردن خواهد بود.

 

1596662

 

ادن هازارد در شرایط خوبی قرار دارد و من فکر می کنم او آماده است. ما به هازارد احتیاج داریم و او نیز قطعا به تیم کمک خواهد کرد. هر بازیکنی که با ما به لندن سفر کرده آماده بازی کردن در مسابقه فردا شب است."

 

درخشش گرت بیل در هفته های اخیر: "او بازیکن تاتنهام است و فصل آینده خواهیم دید که چه اتفاقاتی در راه است."

دیدگاه‌ها