کد خبر : 1753427 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 02:45 | 35.6K بازدید | 5 دیدگاه

لئوناردو: هدف PSG قهرمانی است، نه نیمه نهایی

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن به عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان افتخار می کند.

لئوناردو: هدف PSG قهرمانی است، نه نیمه نهایی

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب در انگلیس با دو گل مغلوب منچسترسیتی شد تا در مجموع با قبول شکست 1-4 در نیمه نهایی با لیگ قهرمانان وداع بکند. لئوناردو، مدیر ورزشی برزیلی این باشگاه در پایان بازی به انتقاد از عملکرد داوری پرداخته و مدعی شد حالا پاری سن ژرمن یکی از نامزدهای همیشگی فتح لیگ قهرمانان است.

 

لئوناردو گفت: "من نمی خواهم داوری را اساس حذف تیم بدانم، اما برخی موارد در جریان مسابقه به درستی مدیریت نشد. ما نمی توانیم کاری را که طی دو سال گذشته انجام داده ایم فراموش کنیم. ما در فینال مقابل تیمی مانند بایرن مونیخ قرار گرفتیم که این همه قهرمانی کسب کرده است.

 

1598004

 

امسال شاهد از فراز و نشیب هایی بودیم و البته پیروزی های مهم نیز داشتیم. برای ما هدف همیشه قهرمانی است، نه صعود به نیمه نهایی. عملکرد پاری سن ژرمن در سال های اخیر ما را در زمره نامزدهای مهم قهرمانی قرار داده تا در نهایت روزی عنوان مورد نظر خود یعنی قهرمانی لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

 

آینده نیمار و کیلیان امباپه؟ حالا زمان تصمیم گیری یا اعلام خبر نیست. ما باید به آنچه انجام داده ایم افتخار کنیم. ما باید روند خوب را حفظ کرده و به این مسیر ادامه دهیم. ما می خواهیم پیروز شویم و نکات مثبت زیادی وجود دارد. ما گروهی قدرتمند داریم و من به آینده خوش بین هستم."

دیدگاه‌ها