کد خبر : 1753451 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:07 | 48.9K بازدید | 5 دیدگاه

یونایتد آماده خرید کاپیتان تاتنهام؛

هری کین هدیه عذرخواهی گلیزرها به شیاطین سرخ

منچستریونایتد قرار است در تابستان پیش رو پیشنهادی 110 میلیون یورویی برای خرید هری کین، کاپیتان و ستاره تاتنهام، ارائه کند.

هری کین هدیه عذرخواهی گلیزرها به شیاطین سرخ

به گزارش "ورزش سه"، مالکان منچستریونایتد امیدوارند تا با خرید هری کین در پنجره تابستانی بتوانند خشم هواداران این تیم که در هفته های اخیر متوجه خانواده گلیزر شده است، فرو بنشانند.

هواداران یونایتد در هفته های اخیر و پس از افتضاح سوپرلیگ، عصبانیت خود را نسبت به مالکان آمریکایی باشگاه نشان داده اند و خواهان رفتن آنها از یونایتد شده اند. تظاهرات گسترده روز یکشنبه هواداران منچستریونایتد در بیرون از اولدترافورد، قبل از بازی خانگی آنها مقابل لیورپول، به خشونت کشیده شد و عده ای به داخل ورزشگاه یافتند و صحنه هایی عجیب را به تخریب ورزشگاه و آتش زدن بمب های دودزا در تئاتر رویاها رقم زدند که موجب لغو شدن بازی دو تیم نیز شد.

 

1598040

 

پس از اینکه شرکت در پروژه شکست خورده سوپرلیگ جرقه نخستین اعتراضات را زد، اکنون هواداران یونایتد همگی یک صدا خواهان فروش باشگاه و کنار رفتن جوئل و آورام گلیزر هستند.

حالا اما گلیزرها قصد دارند تا با تلاش برای به خدمت گرفتن هری کین دل هواداران را به دست آورده و  اوضاع را آرام کنند. سان گزارش کرده است که شیاطین سرخ مایلند رسما پیشنهاد خود برای خرید کین را به تاتنهام ارائه کنند.

 

1598041

 

پس از یک فصل ناامیدکننده دیگر که اسپرز به سرعت از جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر دور شد، از جام حذفی و لیگ اروپا کنار رفت و در فینال کارابائوکاپ برابر من سیتی شکست خورد، شایعات زیادی مبنی بر جدایی هری کین از تاتنهام در تابستان امسال به گوش می رسد.

کین بدون شک بهترین فصل خود را با پیراهن تاتنهام پشت سر می گذارد و با 21 گل پیشتاز جدول گلزنان لیگ برتر است و همچنین 13 پاس گل نیز داده است.

 

1598042

 

اما کاپیتان 28 ساله تاتنهام و تیم ملی انگلیس بی تابانه در تمنای اضافه کردن عناوین قهرمانی به افتخارات خود است و پیش از این تایید کرده است که می خواهد برنده افتخارات جام های تیمی شود، نه فقط افتخارات شخصی.

در این گزارش آمده است که کین نیز علاقه مند به انتقال به اولدترافورد است. ستاره تاتنهام در صدر لیست خرید اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد، قرار دارد. سولسشر نیز خواهان به خدمت گرفتن یک مهاجم در کلاس جهانی است که به و شیاطین سرخ در راه کسب عناین قهرمانی کمک کند. اگر چه دانیل لوی، رئیس اسپرز، اصرار دارد که هری کین را به یک رقیب لیگ برتری نخواهد فروخت.

 

1598043

 

سان ادعا کرده است که جدایی کین از تاتنهام به این بستگی دارد که آیا کاپیتان از لوی درخواست جدایی می کند و اینکه مدیران این تیم شمال لندنی برای سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی و احیای تیم، تن به فروش کین خواهند داد یا خیر.

هری کین در تاتنهام صبر و حوصله زیادی به خرج داده و هفت سال بدون کسب هیچ جامی با این تیم همراهی کرده و در این مدت تبدیل به یکی از برترین گلزنان جهان فوتبال شده است.

او در سال 2018 آقای گل جام جهانی شد و دو بار نیز برنده کفش طلای لیگ برتر شده اما ماه گذشته اعتراف کرده است که تاتنهام نتوانسته آرزوهای او در کسب جام های قهرمانی را برآورده کند.

 

 

دیدگاه‌ها