کد خبر : 1753460 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 11:19 | 21.4K بازدید | 3 دیدگاه

پس از عقب افتادن در بازی؛

محرز: پاریسی‌ها شروع کردند به لگدپرانی به ما

ریاض محرز، زننده دو گل سیتی برابر PSG، از بازیکنان پاریس به دلیل خطاهای غیرمحتاطانه‌ای که پس از عقب افتادن در بازی انجام دادند، گلایه کرد.

محرز: پاریسی‌ها شروع کردند به لگدپرانی به ما

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته با پیروزی 2-0 برابر پاری سن ژرمن برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به فینال چمپیونزلیگ صعود کرد. ریاض محرز که در پیروزی 2-1 سیتیزن ها در دیدار رفت نیز یک گل زده بود، در این بازی دبل کرد تا نقشی کلیدی در موفقیت شاگردان پپ گواردیولا داشته باشد.

 

1598065

 

محرز پس از اتمام مسابقه که در دقایق پایانی به خشونت کشیده شده بود، از بازیکنان حریف انتقاد کرد.

پاری سن ژرمن که در دیدار رفت نیز پس از دریافت کارت قرمز از سوی ادریسا گه‌یه به دلیل برخورد با ایلکای گوندوگان 10 نفره شده بود، در این بازی نیز دی ماریا را در دقیقه 70 با دریافت کارت قرمز از دست داد.

دی ماریا که برای پرتاب اوت رفته بود در کنار زمین در حرکتی باورنکردنی و زشت پای فرناندینیو را به عمد لگد کرد تا با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شود.

پرسنل کیمپمبه، مدافع PSG، نیز خوش شانس بود که به دلیل تکل خشونت آمیز و بی پروایش روی پای گابریل ژسوس از زمین اخراج نشد.

 

1598067

 

محرز پس از مسابقه گفت: "بازی بسیار خوبی بود. ما باز هم خوب شروع نکردیم و فکر نمی کنم در نیمه اول خیلی خوبی عمل کرده باشیم، اما در ادامه موفق به زدن گل اول شدیم. امشب در نیمه اول متوسط ​​بودیم، اما در نیمه دوم توانستیم عملکرد بهتری از خود ارائه دهیم.

 

1598069

 

پس از گل نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و یم توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم. بعد آنها کنترل اعصاب خود را از دست دادند و شروع کردند به لگدپرانی به ما. کارت قرمز گرفتند که بازی برای ما آسان تر شد.

در کل فکر می کنم شایسته صعود به فینال بودیم و حتی می توانستیم سه یا چهار بار دروازه پاری سن ژرمن را باز کنیم."

 

1598064

 

محرز در دقایق ابتدایی بازی روی یک ارسال بلند از ادرسون، دروازه بان سیتی، صاحب توپ شد و توانست گل اول را برای سیتیزن ها به ثمر برساند. او در این باره گفت: "ما می دانیم که ادرسون قادر است توپ را روی آن یکی دروازه بفرستد. این چیزی است که ما همیشه روی آن کار می کنیم. امروز هم خیلی خوب جواب داد.

 

1598066

 

وقتی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازی می کنید باید محکم و مطمئن باشید. همه باید در دفاع شرکت کنند و این کاری بود که ما کردیم. ما امروز خیلی باثبات و مطمئن بودیم و فرصت های زیادی به آنها ندادیم، به همین دلیل است که ما در فینال هستیم."

 

دیدگاه‌ها