کد خبر : 1753474 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:20 | 88.3K بازدید | 19 دیدگاه

رسانه‌های فرانسوی نیمار را به صلابه کشیدند؛

نیمار غیرقابل تحمل، خودخواه و فاجعه‌بار بود!

پس از نمایشی دور از حد انتظار از نیمار در دیدار برگشت PSG برابر سیتی، رسانه های فرانسوی ستاره برزیلی را "نابغه ای بدون ایده و ناامیدکننده" نامیدند.

نیمار غیرقابل تحمل، خودخواه و فاجعه‌بار بود!

 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره برزیلی PSG، پس از اینکه غیبت امباپه در بازی برگشت برابر سیتی حتمی شد، امید اول پاریسی ها برای صعود بود، اما نتوانست در حد و اندازه های خود ظاهر شود.

پاری سن ژرمن پس از شکست برابر منچسترسیتی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ برا دیگر فرصت نبرد برای قهرمانی اروپا را از دست داد.

پاریسی ها امید داشتند که نیمار یکی از قهرمانان این بازی باشد. نیمار پس از شکست 2-1 در بازی رفت برابر سیتی در پارک دو پرنس قول داده بود که جنگ بزرگی علیه سیتی در خاک انگلیس برای صعود به راه بیندازد. با توجه به غیبت امباپه به دلیل مصدومیت، پاریسی ها بیش از گذشته چشم به ساق های جادویی ستاره برزیلی خود دوخته بودند.

اما در پایان تمام ستایش هایی که در صورت درخشش نیمار در این بازی می توانست در انتظارش باشد، تبدیل به انتقاد شد.

 

1598156

 

روزنامه ل پاریزین تیتر زد: "نیمار نابغه ای بدون ایده"

در گزارش این روزنامه آمده است: "ستاره برزیلی در دیدار نیمه نهایی کاملا شکست خورد. بدون هیچگونه الهامی، هرگز به نظر نرسید که او می تواند بازی اش را به سطحی که برابر بایرن مونیخ ارائه داده بود برساند. ناامیدکننده است."

 

1598089

 

ستاره برزیلی از تیغ نقد اکیپ نیز مصون نماند. روزنامه پرمخاطب و باسابقه فرانسوی یکی از بدترین نمراتی که نیمار در طول دوران بازی اش را گرفته بود به او داد: نمره سه!

اکیپ که تیتر زده بود "پایان"، در یادداشت خود نوشت: "او قول داده بود که برای رسیدن به فینال در زمین بازی جان خواهد داد. نه در تقابل ها بلکه بیشتر از نظر قدرت بازی بود که نیمار دیشب مشکل داشت: از دست دادن مداوم توپ (73،61)، پاس های بد، انتخاب های پرریسک. حتی با استفاده از قدرت دریبل زنی اش هم نیمار نمی توانست تفاوتی ایجاد کند، مخصوصا مقابل واکر. ناامیدکننده است."

 

1598085

 

فرانس فوتبال یکی دیگر از رسانه های فرانسوی بود که زبان به انتقاد از نیمار گشود: "واقعا لازم است که هر بار او توپ را می گیرد، پیش از پاس دادن، حداقل شش بار به توپ ضربه بزند؟ نیمار در برابر منچسترسیتی آن روی تاریک خود را نشان داد. غیرقابل تحمل تر از همیشه، او می خواست تا همه کار را به تنهایی انجام دهد. در غیاب کیلیان امباپه، نیمار تصمیم گرفت که سرنوشت بازی فقط به لطف او عوض خواهد شد. او که در چشم خودش در مرکز جهان است، خیلی کم تن به همکاری با هم تیمی هایش داد.

ستاره برزیلی چندین توپ خیلی خوب را نابود کرد. علاوه بر این خودخواهی باورنکردنی در زمین، در پایان بازی او سعی داشت با بازیکنان سیتی به صورت فیزیکی درگیر شود و به آنها آسیب برساند!

پاریسی ها همه تسلیم شدند، نیمار هم. آن هم وقتی که قرار بود او رهبر تکنیکی تیم در این بازی باشد. یک بار دیگر نیمار که بازیچه احساساتش شده بود، افتضاح و فاجعه بار بود."

 

1598086

 

در پایان در RMC Sport نیز فوتبالیست سابق، جروم روتن، نیمار را محکوم کرد: "ما و اول از همه من از نیمار انتظار بیشتری داشتیم. این بازیکن وقتی با خودش توی ذهنش تنها است و رو به رویش بازیکنانی دارد که می توانند حرکات را شکل دهند، فوق العاده است. من او را بابت خیلی چیزها در این بازی سرزنش می کنم، اما فقط نیمار نبود که قابل سرزنش بود.

پاریسی ها می خواهند قرارداد او را تمدید کنند اما شاید بهتر باشد دوباره به این موضوع فکر کنند. وقت هایی مثل امروز که او خوب بازی نمی کند، شما باید این موضوع را به او بگویید.

لئوناردو به او آسان می گیرد چون می خواهد قراردادش را تمدید کند. اگر پاریسی ها می خواهند با نیمار به موفقیت برسند، باید در رفتارشان با او تجدید نظر کنند."

 

 

دیدگاه‌ها