کد خبر : 1753479 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:40 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت کاپیتان سابق جالوروسی؛

دنیله ده‌روسی دستیار مورینیو در رم؟

رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که دنیله ده‌روسی، کاپیتان سابق رم، ممکن است به عنوان دستیار ژوزه مورینیو، سرمربی فصل بعد این تیم، مشغول به کار شود.

دنیله ده‌روسی دستیار مورینیو در رم؟

به گزارش "ورزش سه"، دنیله ده‌روسی به تازگی کار خود را به عنوان یکی از دستیاران روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا آغاز کرده بود اما روزنامه ایل مساجرو ادعا می کند که این هافبک سابق جالوروسی قرار است به رم بازگردد.

دن و رایان فریدکین، مالکان باشگاه رم، روز گذشته اعلام کردند که در پایان فصل پائولو فونسکا، سرمبی فعلی این تیم، از باشگاه جدا شده و ژوزه مورینیو، سرمربی مطرح پرتغالی، هدایت رمی ها را برای فصل بعد بر عهده خواهد گرفت.

 

1596609

 

تغییر و تحولات در رم آغاز شده است و اولین گام فریدکین‌ها استخدام یک سرمربی جدید و نامدار بود؛ مورینیو پس از اینکه در فصل 10-2009 سه‌گانه را با اینتر برد، نخستین بار است که ایتالیا بازمی‌گردد.

گفته می شود که آقای خاص قصد دارد تغییرات عمده ای در رم صورت بدهد و به همین زودی لیستی از بازیکنان مد نظر خود در پنجره تابستانی را در اختیار مدیران باشگاه قرار داده است.

این روزنامه ادعا کرده است که قرار است ژرژ مندس به همراه تیاگو پینتو برای فراهم آوردن تیم مورد نظر مورینیو با یکدیگر همکاری کنند.

 

1598102

 

علاوه بر حضور بازیکنان جدید در رم، این گزارش فاش کرده است که ده‌روسی نیز ممکن است به المپیکو بازگردد و به عنوان دستیار مورینیو روی نیمکت بنشینند.

ده‌روسی در ماه مارس به عنوان مربی فنی جدید تیم ملی ایتالیا منصوب شده بود تا در کنار روبرتو مانچینی با بازیکنان تیم ملی ایتالیا کار کند.

 

دیدگاه‌ها