کد خبر : 1753486 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:16 | 13.2K بازدید | 3 دیدگاه

سلام و درود ایتالیایی‌ها نثار آقای خاص؛

صفحه اول روزنامه‌های ایتالیا در تسخیر آقای خاص

بازگشت مورینیو به ایتالیا پس از یازده سال بازتاب گسترده ای در رسانه های ایتالیایی داشت.

صفحه اول روزنامه‌های ایتالیا در تسخیر آقای خاص

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه رم اعلام کرد که در پی ناکامی در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و از طرف دیگر با توجه به شکست تحقیرآمیز در دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا برابر منچستریونایتد، به همکاری خود با پائولو فونسکا پایان داده و این سرمربی دیگر از فصل آینده روی نیمکت این تیم نخواهد نشست.

رم در ادامه اعلام کرد که ژوزه مورینیو سرمربی جدید این تیم خواهد بود. رم با آقای خاص قراردادی سه ساله امضا کرده و از آغاز فصل آینده ژوزه مورینیو روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

به این ترتیب مورینیو پس از 11 سال دوباره به فوتبال ایتالیا بازمی‌گردد؛ جایی که در فصل 10-2009 با اینتر دوران شگفت انگیزی را رقم زده بود. آقای خاص در زمان حضورش در اینتر موفق شد در نراتزوری سه‌گانه معروف اسکودتو، جام حذفی ایتالیا و البته چمپیونزلیگ را به دست آورد.

 

روزنامه های ایتالیایی نیز امروز صفحه نخست خود را به بازگشت مورینیو به ایتالیا و سری آ اختصاص داده اند.

 

1598113

 

لا گاتزتا دلو اسپورت با اختصاص صفحه اول خود به تصویری جالب از مورینیو در قالب مجسمه های شاهان رم تیتر زده: "درود بر مو" و در ادامه نوشته است: مورینیو تا سال 2024 با رم قرارداد امضا کرد: " اشتیاق باورنکردنی هواداران رم من را متقاعد کرد که این شغل را بپذیرم، درود بر رم."

 

1598112

 

کوریره دلو اسپورت نیز تیتر زده: "زنده باد مو" و در ادامه به نقل صحبت های مورینیو پرداخته است: "من به خاطر جاه طلبی و بلندپروازی های رم و همچنین اشتیاق و شور هواداران رم به اینجا آمدم" این روزنامه اضافه کرده است که مورینیو تا سال 2024 با رم قرارداد بسته و هر سال دستمزدی حدود هفت میلیون یورو دریافت خواهد کرد. رییس باشگاه رم گفته است که با حضور مورینیو ذهنیت و روحیه ای محکم و برنده به این تیم تزریق خواهد شد.

 

1598111

 

توتو اسپورت نیز تیتر زده است: "رم به مو درود می‌فرستد!" این روزنامه در ادامه نوشته است "حرکتی شوکه کننده از سوی فریدکین ها: مورینیو در پایان این فصل جانشین فونسکا خواهد شد. قراردادی سه ساله با دستمزد هفت میلیون یورو در سال. مورینیو گفته است: "من اینجا جاه طلبی و شور و اشتیاق را یافتم." هواداران رم از خوشحالی از خود بیخود شده اند.

دیدگاه‌ها