کد خبر : 1753488 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:27 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرآسیایی: پایین جدولی‌ها سرسخت‌تر از بالانشین‌ها

دستیار با تجربه محمد ربیعی در مس رفسنجان که از زمان حضورش در این تیم از نظر فنی باعث پیشرفت نارنجی پوشان استان کرمان شد امیدوار است این فصل با تمام فراز و نشیب هایش به خوبی به پایان برسد.

سرآسیایی: پایین جدولی‌ها سرسخت‌تر از بالانشین‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی در مورد شکست مس رفسنجان مقابل نفت مسجد سلیمان در حالی که می توانستند در آن دیدار پیروز شوند به خبرنگار ما گفت: در رابطه با بازی نفت مسجد سلیمان باید بگویم شکل بازی ما خیلی خوب بود و ایراداتی داشتیم و بالاخره تیم نفت مسجدسلیمان شرایط خاصی داشت و از تک موقعیتش استفاده کرد. متأسفانه در این چند هفته در بازی هایی که نتیجه نگرفتیم موقعیت های ما تبدیل به گل نشد ولی خوشحالیم که از نظر فنی تیم ما ارتقا داشته و شرایط بدی را نداشتیم ولی باید از موقعیت ها استفاده کنیم و بتوانیم پیروز شویم.


او در مورد اینکه دیدار با تیم های انتهای جدولی چقدر سخت است زیرا قبل از نفت به مصاف ساپیا رفتند و در حال حاضر هم باید با نساجی روبرو شوند پاسخ داد: کلا در لیگ برتر به خصوص الان بازی سخت و ساده وجود ندارد مخصوصا در نیم فصل دوم و مخصوصا در این چند هفته آخر که خیلی تیم ها در انتها جدول برای بقا می جنگند و خیلی تیم ها نیز در بالای جدول مدعی هستند و از لحاظ امتیاز دهی و‌فشردگی و بازی دفاعی واقعا کار سخت است و بازی با تیم های انتهای جدول سخت و فشرده است و نیاز به حوصله زیاد و بحث تاکتیکی خاصی دارد که شما بتوانید به دروازه حریفان برسید چون آن ها انتحاری فوتبال بازی می کنند و شرایط خیلی خاصی دارند برای اینکه  موقعیت ها را از دست ندهند و در نتیجه بازی با تیم های پایین جدولی سخت تر از تیم های بالای جدول است و اینکه ما با سایپا و نفت بازی کردیم و حالا هم با نساجی بازی داریم و هرکدام شرایط خاص خودشان را دارند و فکر می کنم تمام مدت مربیان این تیم ها که از نظر فنی خیلی خوب هستند بیشتر روی بحث روانی کار می کنند که تیم هایشان سرشار از انگیزه باشد و این موضوع شرایط خیلی سختی را برای ما ایجاد می کند.


مربی مس رفسنجان در مورد عملکرد این تیم در نیم فصل دوم و کسب تساوی های پر تعداد نظرش را اینگونه بیان کرد: شرایطمان از لحاظ برد شاید خوب نبوده ولی با تراکتور مساوی کردیم و سایپا را شکست دادیم و اگر بخواهیم چند بازی اولمان در نیم فصل دوم را با نیم فصل اول بسنجیم در نیم فصل اول بهتر امیتاز گرفیم. در دیدار با آلومینیوم به خاطر یکسری شرایط خاص بازی را واگذار کردیم و به خاطر دریافت گل زودهنگام تحت فشار قرار گرفتیم. هدف باشگاه و آقای ربیعی از ابتدای فصل این بوده که این تیم با بهترین شخصیت برای بقا در لیگ بجنگد اما با همه اتفاقات خوبی که از لحاظ تیمی و امتیاز گیری افتاد باز هم تمام هم و غم ما این است که مس با یک شخصیت خیلی خوب امسال در لیگ بماند و با بازیکنانی که در نیم‌فصل گرفتیم بتوانیم زیرساخت‌های فصل بعدمان را محکم  و پایه ریزی کنیم‌. در لیگ بیستم و سال بعد شرایط بسیار خوبی را برای فوتبال رفسنجان فراهم کنیم.


سرآسیایی در پایان افزود: در این  شب و روزهای عزیز دعا کنیم که  ویروس کرونا از مملکت ما و همه مردم جهان دور شود. سال سختی را با توجه به شرایط کرونا و فرسایشی شدن لیگ از سال گذشته داشتیم و تعداد مصدومان بالا رفت. ما قبل از نیم فصل تقریبا هر بازی ۴,۵ بازیکنمان را به خاطر کرونا و مصدومیت در اختیار نداشتیم اما امیدوارم به خوبی و خوشی این فصل تمام شود.

دیدگاه‌ها