کد خبر : 1753495 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:15 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

آسمان پرافتخارترین تیم آسیا دوباره پرستاره شد

اوج‌گیری مجدد پیکان و بازگشت هیجان به والیبال

تیم والیبال پیکان با تلاش های صورت گرفته بار دیگر به عنوان یک مدعی قهرمانی خود را مطرح کرده است.

اوج‌گیری مجدد پیکان و بازگشت هیجان به والیبال

به گزارش "ورزش سه"، وقتی حرف از والیبال باشگاهی در ایران می شود، امکان ندارد نامی از تیم پیکان تهران بر زبان نیاید. تیمی که پرافتخارترین تیم قاره آسیا محسوب می شود و با 7 بار قهرمانی در این قاره و یک سومی و یک چهارمی در جهان نامی درخشان محسوب می شود.


خودروسازان والیبال ایران همواره در لیگ این رشته پرمخاطب جزو بهترین ها بودند و 13 بار کسب عنوان قهرمانی در ادوار گذشته مسابقات به خوبی قدرت آنها را نشان میدهد. پیکان اما در فصل گذشته مسابقات والیبال با هزینه کمتری وارد رقابت ها شد و به همین خاطر نتوانست روزهای چندان خوبی را پشت سر بگذارد.


حالا اما با حمایت های مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو و البته تلاش های اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه والیبال پیکان دوباره برای بازگشت به روزهای اوج تلاش می کند.


اکبر محمدی که کمتر از یکسال است، مدیریت باشگاه پیکان را در دست گرفته، موفق شده خدمات ارزنده ای را به این باشگاه ارائه کند. او علاوه بر اقداماتی که در راستای حفظ برند و ارتقای آن در رشته فوتبال انجام داده، در والیبال نیز کارهایی انجام داده تا پیکان به عنوان پرافتخارترین تیم آسیا بار دیگر نامش بر سر زبان ها بیفتد.


پیکانی ها برای حضور پرقدرت در لیگ برتر والیبال با پیمان اکبری مربی خوشنام و پرآوازه به توافق رسیدند و قراردادی دوساله را امضا کردند. اکبری که دوبار قهرمانی و چند نایب قهرمانی در لیگ برتر و همچنین قهرمانی آسیا و یکبار هم سومی جهان را در کارنامه مربیگری اش دارا است، سال گذشته با شهرداری ارومیه به مقام نایب قهرمانی رسید و حالا به تیمی پیوسته که از آن خاطرات خوبی دارد و انگیزه زیادی هم نزد او برای موفقیت با خودروسازان است.


اقدام مثبت مدیریت باشگاه پیکان در حفظ برند این تیم در والیبال ایران و آسیا به همین جا ختم نمی شود و جذب ستاره های ملی پوش و برخی بازیکنان ملی پوش سابق نیز مزید بر علت خواهد شد تا پیکان به روزهای خوب خود در گذشته برگردد.


پیکانی ها در نقل و انتقالات والیبالی، ستاره های نامداری مثل حمزه زرینی، پویا فیاضی، پوریا یلی، وادی، فیض امام دوست و ... را به خدمت گرفتند و تقریبا میتوان گفت همه چیز برای موفقیت شان از سوی مدیریت باشگاه فراهم شده است.


این اتفاقات در شرایطی افتاده که در لیگ والیبال قدرت های جدیدی مثل سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان وارد شده اند و برخی رقبای سنتی پیکان مثل شهرداری ارومیه و سایپا نیز همچنان شرایط خوبی دارند. با این حال فیروزه ای پوشان لیگ والیبال برای فصل جدید با قدرت کارشان را استارت زدند و پیش بینی می شود با بازگشت پیکان به اوج خود شاهد رقابت های جذابی در این عرصه باشیم.

 

دیدگاه‌ها