کد خبر : 1753508 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:55 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکوری:قرض‌های ما بر اساس درآمدهای دلاری است

با حضور جعفر سمیعی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس آنها همچنان با مشکلات مالی بزرگی درگیر هستند.

شکوری:قرض‌های ما بر اساس درآمدهای دلاری است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ۶ماه از حضور تیم مدیریتی جدید در پرسپولیس، آنها همچنان با مشکلات بزرگی در خصوص تامین منابع مالی دست و پنجه نرم کرده‌اند و این در حالیست که گفته می‌شود تیم جدید مدیریتی نیز نتوانسته‌ نسبت به تامین منابع مالی لازم به موفقیتی دست یابد و صرفا به دریافت قرض بسنده کرده‌ است.

 موضوع مربوط به ادعای وعده کسب درآمد از سوی مدیران کنونی باشگاه به یکی از سوالات نشست خبری امروز باشگاه تبدیل شده که ابراهیم شکوری در واکنش به این موضوع و اینکه آیا آنها برنامه‌ای برای تامین منابع مالی خارج از دریافتی از کارگزاری دست یافته‌اند و چه برنامه‌ای برای آینده خواهند داشت، پاسخ خود را به این شکل ارائه داد: پیش از این توضیح داده بودیم. چیزی که مشخص است تیم مدیریتی جدید وارد ماجرا شده بود تمامی منابع و راه های درآمدی در اختیار کارگزار بود. دیگر فضای جدیدی موجود نبوده است. اگر درآمدی قرض گرفته شده بر اساس درامد دلاری است که در ای اف سی وجود دارد.

 

وی ادامه داد: در رابطه با شکایت گوا ما به کارگزار اعلام کردیم که کلیه تبعات این ماجرا بر عهده کارگزار خواهد بود. این مساله با توجه به این بوده که تمامی فضا در اختیار کارگزار بوده است.

دیدگاه‌ها