کد خبر : 1753514 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 15:04 | 27.7K بازدید | 4 دیدگاه

برنامه ضدجاسوسی پرسپولیس برای ادامه فصل

یکی از حواشی چند وقت اخیر پرسپولیس لو رفتن ترکیب و همچنین برخی اخبار آن بوده است که البته مدیران تیم در نظر دارند با بهره بردن از اقدام قانونی علیه آن قرار گیرند.

برنامه ضدجاسوسی پرسپولیس برای ادامه فصل

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس قصد دارد برنامه ضدجاسوسی خود را علیه انتشار و لو رفتن ترکیب تیم پیش از بازی و اعلام رسمی از سوی باشگاه و همچنین برخی اخبار را دنبال کند. طی ماه‌های اخیر این موضوع به یکی از دغدغه‌های مسوولان این باشگاه و خصوصا کادرفنی تبدیل شده است.

 

ابراهیم شکوری در واکنش به این موضوع که چه برنامه‌ای برای پایان دادن به درز اخبار و لو رفتن ترکیب تیم در نظر خواهند داشت، اینطور گفته است: در رابطه با لو رفتن ترکیب باید بگویم که بنده هم مثل شما فضای مجازی و رسانه را رصد می کنم و می دانم که این دغدغه هواداران است. اما امیدوارم بازی عده‌ای نشویم. اینکه ترکیب لو می رود چیز مناسبی نیست و کادرفنی مسلما ناراحت می شود. اما اینکه بخواهیم تمام فکر و ذکر خودمان را با این مشکلات روی این مساله معطوف کنیم، شاید کمک زیادی به باشگاه ما نکند. ما با دستور مدیریت پیگیر این موضوع هستیم. از پیج هایی که برای باشگاه پرسپولیس حاشیه سازی می کنند معاونت حقوقی باشگاه شکایت رسمی خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: هر کسی که بخواهد حاشیه سازی کند برخورد حقوقی صورت خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها