کد خبر : 1753517 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 15:11 | 36.3K بازدید | 8 دیدگاه

تدابیر باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با ستاره‌ها

شکوری:بعضی بازیکنان ما پیشنهاد 50 میلیاردی دارند!

پرسپولیسی‌ها در دو مقطع با حضور در فینال آسیا، با مشکل بزرگی بابت ستاره‌های خود مواجه شدند که نقش تاثیرگذاری در از دست رفتن جام برای آنها داشت.

شکوری:بعضی بازیکنان ما پیشنهاد 50 میلیاردی دارند!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سرخ‌ها بزرگترین رویای خود را برای دستیابی به جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دنبال می‌کنند، این مهم در دو مقطع برای آنها نزدیک شد که هر دو مقطع با جدایی برخی ستاره‌ها و تاثیر آن از دست رفت.

 

در فصل 2018 با جدایی رامین رضاییان، وحید امیری، صادق محرمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی و البته مصدومیت چند بازیکن دیگر، آنها در فینال با قوای کمی برابر نماینده ژاپن حاضر شدند و در نهایت مقابل کاشیما نتوانستند به چیزی که انتظار داشتند، دست یابند.

در ادامه نیز این اتفاق در لیگ 2020 هم تکرار شد و با جدایی مهدی ترابی، علی علیپور و شجاع خلیل زاده آنها کار دشواری را پیش بردند تا بار دیگر دست‌شان از جام کوتاه شد.

 

اکنون در آستانه خیز دوباره این تیم برای موفقیت در این جام، پیش بینی جدایی برخی بازیکنان در انتهای فصل نگرانی دیگری را برای کادرفنی و هواداران شکل داده است. هواداران پرسپولیس انتظار دارند که باشگاه مطابق نظر یحیی گل محمدی اقدام به تمدید قرارداد با بازیکنان تیم داشته باشد تا در مراحل حساس جام، این اتفاق باعث مشکل برای جاه‌طلبی تیم نشود. ابراهیم شکوری در خصوص اقدام باشگاه برای این موضوع اینطور توضیح داده است: باشگاه پرسپولیس از ماه ها قبل به این فکر افتاد و با سیامک نعمتی و مهدی عبدی هم تمدید کرده است. ما سعی کردیم با دیگر بازیکنان هم ارتباط پیدا کنیم و درخواست حضور در باشگاه و مذاکره داشتیم. تمام سعی خودمان را برای حفظ کلیه بازیکنان خواهیم داشت اما این موضوع هم وجود دارد که برخی بازیکنان پیشنهاداتی 40-50 میلیاردی دارند که کار تمدید را سخت خواهد کرد. ما تلاش خواهیم کرد تا بازیکنان عاشق پرسپولیس را حفظ کنیم و از این افتخارآفرین ها و تعصب آنها باز هم سود ببریم و این بازیکنان در تیم بمانند.

 

وی در رابطه با راهکار این باشگاه برای تمدید قرارداد با بازیکنان گفت: بازیکنان ما ابراز تمایل کردند برای ادامه حضور و تمدید قرارداد اما یک سری مباحث مالی وجود دارد. بعضی بازیکنان ما فیکس تیم ملی هستند و پیشنهادات بالایی دارند. ما تلاش می کنیم بازیکنان را حفظ کنیم اما کار سختی خواهد بود. هواداران می دانند این موضوع را. یک سری افراد در کنار باشگاه با انتشار حواشی کار را سخت تر هم می کنند. بازیکنان اما ابراز تمایل کردند تا امیدوار باشیم این تیم را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها