کد خبر : 1753548 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:19 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

با پادرمیانی در پرونده شستا؛

وزیر کار، دغدغه فوتبالی‌ها را رفع می‌کند؟

احتمالا با توجه به این‌که شرکت شستا در زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد، مسئله شکایت از فدراسیون فوتبال و مصادره اموال، با پادرمیانی مسئولان بالادستی رفع خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" قرض پول برای پرداخت طلب مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی و سابق تیم ملی فوتبال ایران، با گذشت ماه‌ها همچنان دغدغه اول مسئولان فدراسیون فوتبال است و حالا به یک اتفاق جنجالی تازه هم ختم شده است؛ آن‌هم مصادره ساختمان فدراسیون از سوی شرکت شستا که مبلغ دو میلیون یورو را به فدراسیون فوتبال قرض داده بود.

 

جالب آن‌که از سوی دیگر مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مدعی هستند این قرض پرداخت شده اما فعلا رأی صادره به سود شرکت شستا بوده تا یک تهدید بزرگ هم فدراسیون فوتبال و هم باشگاه پرسپولیس را تهدید کند، چرا که سه دانگ از ساختمان این باشگاه هم در این پرونده توقیف شرکت شستا شده است.

 

آخرین شنیده‌ها از روند پرونده شکایت شستا پس از آن‌که فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه درخواست رسیدگی داشته، این است که محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جایگاه یک نهاد بالادستی نسبت به شرکت شستا در تلاش است تا با پادرمیانی و جایگزینی دریافت مالی قرض داده از سوی شرکت شستا به جای مصادره اموال، حکم ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را لغو کند.

دیدگاه‌ها