کد خبر : 1753549 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:42 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

اونای‌امری و هشدار جدی به تیمش درباره اوبامیانگ

اونای امری، سرمربی ویارئال، پیش از دیدار برگشت برابر آرسنال در لیگ اروپا به تیمش در مورد پیر امریک اوبامیانگ هشدار داد.

اونای‌امری و هشدار جدی به تیمش درباره اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، در حالی ویارئال پنجشنبه شب در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل آرسنال قرار خواهد گرفت که شاگردان اونای امری در مسابقه رفت با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیده بودند و به همین خاطر از شانس خوبی برای کسب پیروزی و صعود به فینال برخوردار هستند.

 

پیر امریک اوبامیانگ که در بازی رفت تنها پنج دقیقه به میدان رفته بود حالا کاملاً آماده حضور در مسابقه برگشت است. اونای امری در این باره گفت:" او در زمین مانند یک قاتل عمل می‌کند و همیشه اینگونه بوده است. او دوباره بازگشته و این به معنای یک هشدار است. متوقف کردن او کار بسیار دشواری محسوب می شود. ما انتظار بهترین‌نسخه اوبامیانگ را داریم. او یک انسان و بازیکن عالی است."

 

 

1597346

 

 

اونای امری در ادامه به تمجید از یکی دیگر از ستاره های آرسنال یعنی گرانیت ژاکا پرداخت و گفت: " او لیاقت حضور در باشگاه بزرگی مثل آرسنال را دارد و مردم نیز به وی احترام می‌گذارند. من زمان حضور در آرسنال نیز چنین فکری می‌کردم. او یک فوتبالیست و فرد فوق العاده است. من واقعا خوشحالم که می بینم او از شرایطش در آرسنال لذت می برد."

 

 

1464578

 

 

گفتنی است در دیگر مسابقه نیمه نهایی دو تیم منچستر یونایتد و رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت که با توجه به نتیجه رقم خورده در مسابقه رفت دو تیم، شیاطین سرخ تا حدود زیادی صعود خود به بازی فینال را قطعی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها