کد خبر : 1753552 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 19:01 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در تهران

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از برگزاری رقابت‌های کشتی پهلوانی برای تعیین پهلوان سال 1400 کشور در تهران خبر داد.

برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در تهران
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، مهرعلی باران چشمه در این باره اظهار داشت: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون کشتی و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در نظر است برابر دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان، مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان همراه با اهدای بازوبند پهلوان کشور با ضوابط و مقررات خاص برگزار شود.

 

وی افزود: این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان از متولد 10 دی ماه 1382 به بالا و در اوزان 80 تا 90 و 90+ کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار و کشتی‌ها در دو وقت سه دقیقه‌ای با 30 ثانیه استراحت طبق آخرین آیین‌نامه قوانین و مقررات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برگزار خواهد شد.

 

باران چشمه عنوان کرد: اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، کارت بیمه ورزشی، معرفی‌نامه هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان مربوطه، دریافت کارت ملی کشتی یا ارائه مدارک دال بر ثبت‌نام در سامانه جامع بانک اطلاعات ورزشکاران فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و ارائه جواب آزمایش عدم بیماری کرونا از مدارکی است که می‌بایست هنگام ثبت نام شرکت کنندگان در دست داشته باشند.

 

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای خاطر نشان کرد: نفر اول مسابقات در سنگین وزن (90+) صاحب بازوبند پهلوانی کشور در سال 1400 خواهد شد. به نفرات دوم تا سوم این مسابقات حکم و مدال قهرمانی و به نفرات اول تا سوم وزن 90+ کیلوگرم به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون تومان جوایز نقدی اهدا می‌شود. به نفرات اول تا سوم وزن 80 تا 90 کیلوگرم حکم و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد و نفرات برتر هر وزن با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی پیش رو دعوت می‌شوند.

 
 
 

دیدگاه‌ها