کد خبر : 1753558 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 19:20 | 25.7K بازدید | 3 دیدگاه

ناگلزمان و حساب ویژه روی دشمن هانسی فلیک

بیلد مدعی شد یولیان ناگلزمان برخلاف هانسی فلیک می‌تواند روی اقدامات نقل و انتقالاتی حسن صالح حمیدزیچ حساب باز کند.

ناگلزمان و حساب ویژه روی دشمن هانسی فلیک

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که هانسی فلیک به شکل رسمی اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل از بایرن‌مونیخ جدا شود. این مسئله با واکنش های زیادی مواجه شد و بسیاری از هواداران بایرن حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی تیم را مقصر اصلی علاقه فلیک برای جدایی تلقی کردند.

 

 

 

1582478

 

 

در واقع از ابتدای فصل گفته می شد که رابطه بین سرمربی بایرن مونیخ و حمیدزیچ اصلا خوب نیست و اخیراً نیز این مسئله ابعاد جدی‌تری به خود گرفته بود. با این حال هانسی فلیک نهایتاً خواستار جدایی از بایرن شد و سران باشگاه نیز با این درخواست موافقت کردند تا این سرمربی آلمانی نهایتاً در پایان فصل از جمع باواریایی ها جدا شود.

 

بعد از جدایی هانس فلیک از بایرن مونیخ شایعات زیادی در رابطه با سرمربی این تیم به گوش رسید اما نهایتاً مشخص شد که یولیان ناگلزمان، سرمربی کنونی لایپزیش، از فصل آینده روی نیمکت پر افتخار ترین تیم باشگاهی آلمان خواهد نشست.

 

 

1595290

 

 

اما یکی از مهمترین نگرانی های هواداران بایرن به این موضوع برمی‌گردد که شاید ناگلزمان نیز نتواند ارتباط خوبی با حمیدزیچ برقرار کند اما بیلد در این زمینه گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که بر خلاف هانسی فلیک سرمربی جدید بایرن می تواند حساب ویژه ای روی مدیر ورزشی تیم باز کند و با همکاری او برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را پیش ببرد.

دیدگاه‌ها