کد خبر : 1753561 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 19:36 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

با آغاز پروژه جوانگرایی نفت آبادان

غافلگیری بزرگ نفت آبادان علیه علیرضا منصوریان

سرمربی نفت آبادان همانطور که وعده داده بود قصد دارد از نفرات جوان و استعداد در ترکیب تیمش در ادامه مسابقات بهره ببرد.

غافلگیری بزرگ نفت آبادان علیه علیرضا منصوریان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه نفت آبادان در روزهای ابتدایی فصل توانست با نمایشی درخشان حتی مدعی دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شود و در طی نیم فصل نیز در چند مرحله صدرنشین لقب گرفت، شرایط به شکلی در این تیم پیش رفت که طی هفته‌های اخیر از دستیابی به امتیازات لازم دور بودند.

 

مشکلات مالی، عدم تقویت تیم در نقل و انتقالات، مصدومیت برخی نفرات تاثیرگذار از جمله مشکلاتی بود که نفت آبادان طی هفته‌های اخیر پشت سر گذاشت و نتوانست در مسیری که طی نیم فصل ابتدایی دنبال می‌کرد، پیش برود. اکنون سرمربی نفت آبادان با توجه به از دست رفتن شانس دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و قطعیت حضور این تیم در فصل آینده لیگ برتر، به دنبال به سرانجام رساندن پروژه جوانگرایی و شناسایی استعدادهای این استان از ترکیب تیم جوانان و امیدهای باشگاه است.

 

موضوعی که باعث شده از امروز مجوز حضور برخی بازیکنان تیم جوانان و امید این تیم در تمرینات بزرگسالان صادر شود و سیروس پورموسوی قصد دارد در صورتی که این نفرات قابلیت و پتانسیل لازم برای درخشش را داشته باشند، از آنها در ادامه فصل از این هفته سود ببرد. نفت آبادان در طول فصل نیز به نفرات جوان زیادی فرصت بازی داده بود و از این حیث توانسته شرایط و بستر مناسبی برای جوانان شکل دهد. حسین زواری، احمد شریعت زاده، امیرحسین فرهادی، محمدرضا غبیشاوی، رضا امانی، علی خرم آبادی و پیام پارسا از جمله بازیکنانی بودند که طی دیدارهای اخیر فرصت بازی در ترکیب نفت آبادان را به دست آوردند و به نظر می‌رسد با رویکرد جدید کادرفنی، آنها در ادامه فصل فرصت خودنمایی بیشتری از آن خود کنند. 

 

نفت آبادان این هفته برابر آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت. تیمی که هدایت آن برعهده علیرضا منصوریان است و به نظر می‌رسد با شرایط در نظر گرفته شده، نفت آبادان با ترکیبی ناشناس و البته باانگیزه یک سورپرایز بزرگ برای سرمربی آلومینیوم اراک محسوب شوند.

دیدگاه‌ها