کد خبر : 1753566 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 20:23 | 59.4K بازدید | 21 دیدگاه

سائول نیگز:

بی تردید مسی از رونالدو بهتر است

سائول نیگز، هافبک تکنیکی اتلتیکومادرید لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خطاب کرد.

بی تردید مسی از رونالدو بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، هفته آینده و در دیداری حساس و سرنوشت ساز، دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت و بارسا در صورت شکست در این دیدار تقریبا شانسی برای فتح لالیگا نخواهد داشت. سائول نیگز، هافبک تاثیرگذار روخی بلانکوس در آستانه این مسابقه مهم به تمجید از کاپیتان بارسلونا پرداخته و مدعی شد تردیدی در مورد بهترین بودن لیونل مسی وجود ندارد.

 

سائول نیگز گفت: "شکی نیست که لئو مسی بهترین بازیکن تاریخ است. البته من کریستیانو رونالدو را به خاطر عملکردش در طول این سالها تحسین می کنم، اما فکر می کنم هیچ مقایسه ای در مورد مسی با دیگران وجود ندارد.

 

1598205

 

تصور کنید اگر کریستیانو رونالدو در بازی بعدی خود 80 گل به ثمر برساند نیز باز هم نسبت به مسی در مقام مقایسه تعداد گل نسبت به هر دقیقه حضور در میدان کارنامه بدتری دارد. بحث سر این است که کدام یک از بین مسی و رونالدو گلزن قهارتری محسوب می شوند. از نظر من مسی تمام کننده بهتری نسبت به رونالدو است، اما رونالدو از مسی گلزن تر بوده است.

 

نسل فعلی هواداران فوتبال معتقدد لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است. اما قدیمی ترها از بازیکنانی چون آلفردو دی استفانو، مارادونا و پله نام می برند. اما فوتبال پیشرفت کرده و از نظر من مسی چه الان و چه در طول تاریخ بهترین بازیکن کل ادوار فوتبال محسوب می شود."

دیدگاه‌ها