کد خبر : 1753567 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 20:30 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

فونسکا: مورینیو کار بزرگی در رم انجام خواهد داد

پائولو فونسکا، سرمربی کنونی رم، معتقد است که ژوزه مورینیو با این تیم موفق خواهد شد.

فونسکا: مورینیو کار بزرگی در رم انجام خواهد داد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه گفته می‌شد که باشگاه رم از مدت‌ها قبل برای قطع همکاری با پائولو فونسکا تصمیم‌گیری کرده اما نهایتاً شکست سنگین این تیم در نیمه نهایی لیگ اروپا برابر منچستر یونایتد باعث شد که این اتفاق پیش از پایان فصل رنگ و بوی رسمی به خود بگیرد؛ جایی که روز گذشته باشگاه رم اعلام کرد فونسکا فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست؛ همچنین چند ساعت بعد از آن مشخص شد که ژوزه مورینیو سرمربی فصل بعد رمی ها خواهد بود.

 

 

1596921

 

 

پائولو فونسکا در مصاحبه ای پیرامون اتفاقات رخ داده و جدایی از رم می گوید: "حرفه ای بودن برای من یک ارزش مقدس است. من وضعیت خوبی دارم؛ درست مثل اولین روزی که به اینجا آمدم. من انگیزه زیادی دارم و می خواهم تا آخرین روزی که اینجا هستم بیشترین تلاش خود را برای رم انجام دهم. مورینیو مربی بزرگی است. او کار بزرگی در رم انجام خواهد داد."

 

از فونسکا سوال شد که جدایی او از رم اخراج است یا این‌که تصمیم اتخاذ شده یک تفاهم متقابل بوده است؛ او در پاسخ گفت: " صادقانه بگویم زمان حضور من در اینجا به پایان رسیده بود."

 

 

1597850

 

 

فونسکا در رابطه با احتمال پیروزی چهار گله مقابل منچستریونایتد در بازی برگشت و صعود به فینال لیگ اروپا نیز گفت: "من نمی توانم دروغ بگویم. شکست دادن منچستریونایتد با نتیجه 4-0 آسان نیست. من چیزهای زیادی در فوتبال دیده ام و هیچ چیز غیرممکن نیست بنابراین هنوز هم می توانم باور داشته باشم. این یک نتیجه دلپذیر نیست اما ما می خواهیم پیروز شویم و تا آخر بجنگیم."

دیدگاه‌ها