کد خبر : 1753572 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 20:35 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت‌نشینی همزمان اللهیار و زاهدی

دو مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل دنیپرو هستند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر اوکراین، تیم فوتبال زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه دنیپرو، مقابل این تیم رده هشتمی قرار می‌گیرد.

 

اللهیار صیادمنش که پس از یک حضور تعویضی و گلزنی مقابل المپیک دونتسک، در دیدار اخیرشان برابر میناج به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت، در مسابقه امشب با دنیپرو مجددا از ترکیب خارج شده و نیمکت‌نشین است.

 

شهاب زاهدی، دیگر مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک که طی چهار هفته اخیر یک حضور ثابت داشته و سه بار به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته، امشب هم مقابل دنیپرو برای دومین بازی پیاپی کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

 

در نیم‌فصل دوم لیگ برتر اوکراین تنها در یک مسابقه صیادمنش بخاطر ابتلا به کرونا و زاهدی به دلیل محرومیت در فهرست زوریا لوهانسک حضور نداشتند، اما در سایر بازی‌ها حداقل یکی از این دو مهاجم ایرانی در ترکیب این تیم قرار گرفته بودند.

 

زوریا لوهانسک با ۱۳ پیروزی، ۵ مساوی و ۶ شکست در این فصل ۴۴ امتیازی و تیم سوم جدول لیگ برتر اوکراین است که در صورت کسب یک امتیاز در مسابقه امشب، در پایان فصل نیز این رتبه را حفظ خواهد کرد.

 

1598207

دیدگاه‌ها