کد خبر : 1753578 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 20:55 | 63.3K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد آنتونیو کونته در صورت ترک اینتر مشخص شد

گفته می شود باشگاه تاتنهام مذاکرات مقدماتی را برای به خدمت گرفتن آنتونیو کونته آغاز کرده است.

مقصد آنتونیو کونته در صورت ترک اینتر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته اگرچه نتوانست در فصل اول حضور خود در اینتر جام به دست آورد اما تحول قابل توجهی در این باشگاه به وجود آورد. سرمربی ایتالیایی فصل گذشته با نراتزوری به فینال لیگ اروپا راه یافت و از طرف دیگر تنها با یک امتیاز اختلاف در رسیدن به قهرمانی سری آ ناکام ماند.

 

 

1598190

 

 

با این حال آنتونیو کونته با همان جنگندگی که از او سراغ داریم به تلاش کردن ادامه داد و اوایل هفته بود که مشخص شد قهرمانی اینتر در این فصل از مسابقات سری آ قطعی شده است. در واقع او بعد از 11 سال به فتح اسکودتو توسط نراتزوری کمک کرد و علاوه بر این باعث شد که سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان یابد.

 

در این بین صحبت های زیادی در رابطه با آینده آنتونیو کونته مطرح می شود. در همین ارتباط کوریره دلو اسپورت گزارش داده که سرمربی ایتالیایی ترجیح می دهد که به اینتر وفادار باقی بماند و فصل آینده نیز روی نیمکت این تیم بنشیند اما در صورت عدم توافق یک گزینه جذاب پیش روی کونته وجود دارد.

 

 

1593711

 

 

بر اساس این گزارش باشگاه تاتنهام مذاکرات ابتدایی خود را با آنتونیو کونته آغاز کرده است. کوریره با عبارت "مذاکرات مثمر ثمر و جالب" از این اتفاق یاد کرده و تاکید کرده که کونته در صورت ترک اینتر می ‌تواند راهی باشگاه شمال لندنی یعنی تاتنهام شود.

دیدگاه‌ها