کد خبر : 1753580 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 21:17 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

برونو: جنجال یکشنبه؟ اودینزه-یووه تماشا می‌کردم

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید تمرکز آنها فقط بر روی فوتبال بازی کردن است.

برونو: جنجال یکشنبه؟ اودینزه-یووه تماشا می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه شهر منچستر جنجال بزرگی را تجربه کرد؛ جایی که هواداران منچستر یونایتد علیه مالکان آمریکایی باشگاه یا همان گلیزرها دست به شورش زدند و حتی پای آنها به اولدترافورد نیز باز شد. این اعتراضات به حدی بود که در ابتدا گفته شد دیدار یونایتد و لیورپول با کمی تأخیر برگزار خواهد شد اما تداوم این شرایط باعث شد که بازی به طور کامل لغو شده و به زمان دیگری موکول شود.

 

 

1587590

 

 

برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد پیش از دیدار فردای این تیم برابر رم در لیگ اروپا پیرامون این اتفاقات رخ داده می گوید: " برای ما سخت بود زیرا می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم. در واقع این چیزی است که برای ما در نظر گرفته شده است. ما برای یک بازی بزرگ و خوب آماده می‌شدیم.

 

احساس خوبی داشتیم و کاملاً برای بازی آماده بودیم. ما هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودیم. در مقابل رم واقعا خوب بازی کردیم و اعتماد به نفس‌مان بسیار بالا بود. هواداران فکر می کنند که این اتفاق بهترین چیز برای آنها بود و ما حرفی برای گفتن نداریم. تمرکز ما روی فوتبال بازی کردن و ارائه بهترین عملکرد برای باشگاه است."

 

 

1597335

 

 

برونو در ادامه گفت: " من در اتاقم در حال تماشای بازی اودینزه و یوونتوس بودم و اصلاً سعی نکردم که بیرون بیایم. ما فقط آن چیزی که به مسائل امنیتی بستگی دارد را انجام می‌دهیم بنابراین ترجیح دادیم که در اتاق بمانیم."

دیدگاه‌ها