کد خبر : 1753583 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 21:50 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ ایجنت کلوپ به سوال مهم هواداران لیورپول

مدیر برنامه یورگن کلوپ می گوید او به کارش در این تیم ادامه خواهد داد و هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد.

پاسخ ایجنت کلوپ به سوال مهم هواداران لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها که در فصول گذشته به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس دست یافته اند، در این فصل شرایط دشواری را تجربه کرده و برای حضور در جمع چهار تیم بالای جدول و نهایتاً کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند.
لیورپول در حال حاضر رتبه هفتم جدول را به خود اختصاص داده و کاملاً خطر از دست دادن سهمیه را احساس می‌کند اما در عین حال آنها هنوز امیدوار هستند.

 

در این بین شایعاتی پیرامون آینده یورگن کلوپ به گوش می‌رسد اما مارک کوزیکه، مدیر برنامه سرمربی آلمانی، می‌گوید که او کاملاً روی مسابقات هفته پایانی لیورپول تمرکز کرده است. ایجنت کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا او در آنفیلد به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر گفت: " قطعا، هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد."

 

 

1593013

 

 

البته در ادامه از کوزیکه در مورد اینکه آیا در قرارداد یورگن کلوپ با لیورپول بند آزادسازی وجود دارد یا خیر نیز سوال شد اما او ترجیح داد که در این مورد صحبتی انجام ندهد.

 

گفتنی است اگرچه لیورپول در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده اما هواداران این تیم می دانند که آنها یکی از بهترین مربیان جهان را در اختیار دارند و مسائلی همچون مصدومیت در اتفاقات رقم خورده در این فصل کاملا تاثیر گذار بوده است.

دیدگاه‌ها