کد خبر : 1753592 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 22:53 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

یاران صیادمنش و زاهدی در حوالی لیگ قهرمانان

زوریا لوهانسک در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود به پیروزی برابر دنیپرو رسید.

یاران صیادمنش و زاهدی در حوالی لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر اوکراین، تیم زوریا لوهانسک در حالی که برای نخستین بار در دور برگشت اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی را در ترکیب نمی‌دید و همزمان جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب به مصاف تیم رده هشتمی دنیپرو رفت.

 

دنیپرو در دقیقه ۶۹ یک اخراجی داد و ۱۰ دقیقه پس از آن زوریا لوهانسک از روی نقطه پنالتی توسط ولادن یورچنکو وارد دروازه شد و همین گل برتری یاران صیادمنش و زاهدی را در این دیدار خارج از خانه به همراه داشت.

 

تیم زوریا لوهانسک با کسب پیروزی یک بر صفر در دیدار امشب مقابل دنیپرو، ۴۷ امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاه سومی خود در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر اوکراین، سهمیه حضور در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ اروپا را گرفت.

 

همچنین یاران اللهیار و زاهدی با برتری در این دیدار، به یک امتیازی شاختار دونتسک رده دومی رسیدند و اکنون در صورتی که این تیم طی دو مسابقه آینده‌اش یک پیروزی هم به دست نیاورد و از سوی دیگر زوریا لوهانسک در بازی پایانی فصل صاحب برتری شود، به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد.

 

1598224

 

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک از دقیقه ۷۴ دیدار امشب برابر دنیپرو وارد زمین شد و در دقیقه ۸۵ چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد، اما شهاب زاهدی فرصت بازی را به دست نیاورد.

دیدگاه‌ها