کد خبر : 1753595 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 23:37 | 50K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سابق یوونتوس روی نیمکت میلان؟

ممکن است فصل بعد شاهد حضور مائوریتزیو ساری، سرمربی باتجربه و ایتالیایی روی نیمکت میلان باشیم.

سرمربی سابق یوونتوس روی نیمکت میلان؟

به گزارش "ورزش سه"، اگر استفانو پیولی نتواند میلان را بعد از چند سال به لیگ قهرمانان برساند، از مائوریتزیو ساری به عنوان نامزد تصدی سمت هدایت میلان برای فصل بعد نام برده شده است. سرمربی سابق ناپولی، چلسی و یوونتوس هنوز با بیانکونری قرارداد دارد، اما به نظر می رسد فصل بعد شاهد بازگشت ساری به رقابت های سری آ خواهیم بود.

 

1517903

 

در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال حضور این سرمربی باتجربه روی نیمکت رم مطرح شده بود، اما دیروز جالوروسی با انتشار بیانیه ای غافلگیرانه اعلام کرد ژوزه مورینیو فصل بعد سرمربی رم خواهد بود. اما گاتزتا دلااسپورت مدعی شد اگر میلان در پایان فصل قادر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نباشد، استفانو پیولی شغل خود را از دست خواهد داد و مالکان باشگاه ساری را به عنوان سرمربی بعدی در نظر گرفته اند.

 

البته احتمال بازگشت ساری به لیگ برتر نیز وجود دارد و اخباری در مورد مذاکره این سرمربی با تاتنهام و آرسنال نیز شنیده شده است. فیورنتینا نیز مدتهاست برای توافق با ساری وارد عمل شده و البته این سرمربی اهل فلورانس است. همچنین با توجه به احتمال بالای جدایی جنارو گتوزو، حتی بازگشت ساری به ناپولی نیز به طور کامل منتفی نیست. به هر ترتیب احتمالا به زودی از بین یکی از تیم های مذکور یکی مائوریتزیو ساری را برای فصل بعد به خدمت خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها