کد خبر : 1753596 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 23:28 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

این وقفه‌ها روی کار ما تاثیرگذار است؛

سامره: لیگ نباید ۱۱-۱۰ ماه طول بکشد

مربی پدیده معتقد است طولانی شدن مسابقات لیگ برتر به ضرر آنها و بازیکنان خواهد بود.

سامره: لیگ نباید ۱۱-۱۰ ماه طول بکشد

به گزارش "ورزش سه"، علی سامره در خصوص برگزاری اردوی پدیده در تهران اظهار کرد: در مجموع اردوی خوبی است و موجب شده تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند، اما متاسفانه اینکه مسابقات لیگ برتر یکی، دو هفته برگزار می‌شود و دوباره ۲۰-۱۰ روز تعطیل خواهد شد، متاسفانه از نظر روحی و روانی خوب نبوده و نیست.

 

او ادامه داد: این وقفه طولانی مدت بازی‌ها مدام تاثیر منفی را روی بازیکنان می‌گذارد و زمان زیادی طول می‌کشد تا بازیکنان خودشان را به شرایط مسابقه برسانند.

 

مربی پدیده اضافه کرد: طولانی مدت بودن تعطیلی‌ها روی کارهای تاکتیکی تمام تیم‌ها تاثیرگذار است ولی امیدوار هستیم با پایان لیگ بیستم، در فصل آینده برنامه‌ریزی بهتری در این شرایط کرونایی انجام شود.

 

سامره تصریح کرد: نمی‌دانم می‌خواهند بازی‌ها به‌صورت مجتمع برگزار شود خوب است یا خیر، اما هرچه هست باید تصمیمی بگیرند که یک لیگ ۱۱-۱۰ ماه طول نکشد.

 

او در خصوص دیدارهای دوستانه پدیده عنوان کرد: سه بازی تدارکاتی را انجام دادیم و فردا هم یک مسابقه دیگر خواهیم داشت تا همه بازیکنان بازی کنند و در شرایط بدنی مطلوبی قرار بگیرند. امیدوارم به اهداف تیم برسیم و آماده دیدار مقابل آلومینیوم اراک و گل‌گهر شویم.

دیدگاه‌ها