کد خبر : 1753597 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 23:50 | 87.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی به حریف مورد علاقه اش رسید (عکس)

لیونل مسی هفته بعد یک بار دیگر در مقابل حریف مورد علاقه اش به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار هفته آینده بارسلونا در مقابل اتلتیکومادرید را می توان فینال لالیگا توصیف کرد. با توجه به شکست این هفته سویا مقابل بیلبائو، حالا این دو تیم و رئال مادرید سه بخت اول قهرمانی هستند و بارسلونا امیدوار است با تکیه بر درخشش لیونل مسی قادر به غلبه بر صدرنشین فعلی لالیگا در هفته پیش رو باشد.

 

لیونل مسی در 42 بازی و در مجموع 3374 دقیقه حضور در میدان برابر اتلتیکومادرید در این سالها حضور یافته و در این مدت آمار خیره کننده 32 بار گلزنی را برابر این تیم قدرتمند به ثبت رسانده است. در این 42 مسابقه لیونل مسی تا به حال 24 پیروزی، 10 تساوی و هشت شکست را در مقابل روخی بلانکوس تجربه کرده است. لیونل مسی فقط در مقابل سویا با 38 گل آمار بهتری از اتلتیکومادرید دارد و در رده سوم قربانیان نیز نام والنسیا با دریافت 31 گل از کاپیتان آرژانتینی بارسلونا دیده می شود.

 

یان اوبلاک، دروازه بان باکیفیت و فعلی اتلتیکومادرید تا به حال 10 بار دروازه خود را در برابر لیونل مسی باز شده دیده و از این حیث در رتبه اول قرار دارد. تیبو کورتوا با دریافت شش گل و داوید دخیا و کوپت با دریافت چهار گل از لیونل مسی در رتبه های بعدی قرار دارند. لیونل مسی 21 بار در استادیوم نوکمپ، 20 بار در خانه اتلتیکومادرید یعنی ویسنته کالدرون یا واندا متروپولیتانو و یک بار در ورزشگاه بی طرف موفق به باز کردن دروازه اتلتیکومادرید شده است.

 

1598227

 

دیدگاه‌ها