کد خبر : 1753604 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 00:40 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

شکست ماریتیمو با بازی عابدزاده و علیپور

ماریتیمو در حضور دروازه‌بان و مهاجم ایرانی خود برابر ویسنته شکست خورد.

شکست ماریتیمو با بازی عابدزاده و علیپور

به گزارش "ورزش سه"،  در نخستین مسابقه هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو که مثل دیدارهای گذشته‌اش امیر عابدزاده و علی علیپور را به‌صورت همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب(به وقت ایران) در استادیوم دوس باریروس مقابل تیم رده سیزدهمی ژیل ویسنته قرار گرفت.

 

روند سه پیروزی متوالی یاران عابدزاده و علیپور در لیگ برتر پرتغال، امشب ادامه پیدا نکرد و تیم ماریتیمو در دیداری خانگی نتیجه را مقابل ژیل ویسنته که یک رده از آنها پایین‌‌تر بود، واگذار کرد.

 

ماریتیمو با شکست یک بر صفر مقابل ژیل ویسنته ۳۳ امتیازی ماند و ضمن اینکه نتوانست به بردهای خود ادامه دهد، با سقوط یک پله‌ای در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفت؛ رتبه‌ای که ممکن است در پایان بازی‌های این هفته یک الی دو پله دیگر هم پایین‌تر بیاید.

 

1598265

 

امیر عابدزاده که تا پیش از این دیدار ۲۷ بازی در لیگ برتر پرتغال انجام داده بود، در مسابقه مقابل ژیل ویسنته چهار واکنش، یک دفع توپ از محوطه جریمه، یک خروج موفق و هشت شوت بلند صحیح داشت.

 

علی علیپور نیز در حضور ۶۶ دقیقه‌ای مقابل ژیل ویسنته و بیست و سومین بازی فصل خود، یک شوت داخل چارچوب، ۲۱ لمس توپ، یک پاس کلیدی، سه برتری در نبردهای زمینی و یک برد در جدال هوایی داشت و یک خطا هم گرفت.

دیدگاه‌ها