کد خبر : 1753616 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 02:09 | 28K بازدید | 5 دیدگاه

برای پیروزی به استانبول می رویم؛

توخل: می توانستیم بیشتر دروازه رئال مادرید را باز کنیم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد تیمش فرصت گلزنی بیشتر برابر رئال مادرید را داشته است.

توخل: می توانستیم بیشتر دروازه رئال مادرید را باز کنیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب با ارائه نمایشی فوق العاده و علیرغم از دست دادن فرصت های فراوان با نتیجه 0-2 رئال مادرید را مغلوب کرد تا در نهایت با برتری 1-3 در مجموع راهی فینال لیگ قهرمانان و حریف منچسترسیتی بشود. توماس توخل در پایان این مسابقه رئال مادرید را تیمی خطرناک توصیف کرده و البته به ستایش از عملکرد چلسی برابر این تیم پرداخت.

 

توماس توخل گفت: در نیمه دوم عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه دادیم و می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه رئال مادرید بکنیم تا خیال ما بابت صعود به فینال راحت شود. این یک موفقیت فوق العاده است و به تیم تبریک می گویم.

 

1598291

 

بازی کردن در برابر تیمی مانند رئال مادرید همیشه خطرناک است. آنها می توانند از هیچ موقعیت گلزنی ساخته و دروازه شما را باز کنند و بنابراین شما همیشه در خطر هستید. پس علیرغم از دست دادن موقعیت های فراوان از نظر من عملکرد درخشانی ارائه دادیم.

 

در کل ما شایسته کسب پیروزی در این دیدار بودیم. شرایط در نیمه اول دشوار بود، زیرا رئال مادرید مالکیت زیادی داشت و شرایط را برای چلسی دشوار کرده بود، اما ما نیز در ضد حمله خود خطرناک بودیم. ما هیچ وقت میل شدید و اشتیاق برای دفاع کردن را از دست ندادیم. نیمه دوم ساختار بهتری داشتیم، اما حالا فرصت مناسبی برای انتقاد نیست و ما یک موفقیت فوق العاده کسب کرده ایم.

 

برای کسب پیروزی در دیدار فینال راهی استانبول خواهیم شد. این موفقیت ارزش دوری از خانواده را داشت. من بخشی از یک باشگاه فوق العاده هستم و از روز اول حمایت فراوان آنها را احساس کرده ام. ما در فینال تیم دست بالا نیستیم، اما حضور در این دیدار احساس خوبی به ما می دهد. منچسترسیتی به نوعی متر و معیار است و ما می خواهیم فاصله مان را با این تیم کم کنیم.

 

1595836

 

راه رسیدن به این هدف ارائه عملکردی فوق العاده در بازی های بعدی است. این موضوع به ما اعتماد به نفس بیشتری برای دیدارهای پیش رو خواهد داد و سیتی در بالاترین سطحی که می توانید با آنها روبرو شوید قرار دارد. می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه رئال مادرید بکنیم. نگرش و تلاش بازیکنان بسیار خوب بود و آنها در طول مسابقه هرگز دست از تلاش نکشیدند، بنابراین به همه آنها تبریک می گویم.

 

من از در اختیار داشتن این تیم، از اولین تمرین با چلسی و دیدار مقابل ولوز احساس رضایت داشته ام. ما یک گروه فوق العاده داریم و من تلاش می کنم بهترین عملکرد خودم را در چلسی ارائه دهم. احساس نمی کنم همه چیز معطوف به من بوده است. من سهم خودم را دارم، اما بازیکنان نیز مهم بوده اند."

دیدگاه‌ها