کد خبر : 1753617 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 02:11 | 57.6K بازدید | 10 دیدگاه

تیم بهتر به فینال رفت

زیدان: لحظات سختی است؛ تبریک به چلسی

زین الدین زیدان پس از شکست رئال از چلسی، فینالیست شدن این تیم را تبریک گفت.

زیدان: لحظات سختی است؛ تبریک به چلسی

به گزارش "ورزش سه"، ماجراجویی های رئال مادرید در لیگ قهرمانان امشب و در لندن به پایان رسید. رئال که در بازی رفت نیمه نهایی برابر چلسی به تساوی 1-1 رسیده بود، امشب در استمفورد بریج با دو گل شکست خورد و نتوانست به فینال برسد.

در این بازی زین الدین زیدان روی ادن هازارد و سرخیو راموس ریسک کرد و جواب نگرفت. سیستم 2-5-3 او هم مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

 

1598240

 

 

سرمربی فرانسوی رئال در پایان بازی گفت:« باید بگویم که چلسی شایسته پیروزی بود. ما تلاش مان را کردیم ولی در پایان، چلسی تیم شایسته برد و صعود بود.

این یک نیمه نهایی بود و بازیکنانم را آماده می دیدم. هر بازیکنی در زمین بود یعنی آمادگی اش را داشت.»

 

زیدان ادامه داد:« باید به این تیم افتخار کرد و من نسبت به بازیکنانم احساس غرور می کنم. تا اینجا رسیدیم و در یک قدمی فینال بودیم. در نهایت چلسی به بازی نهایی رفت و باید به این تیم تبریک گفت.»

 

 

1598269

 

 

تعویض ها:« در تمام خطوط به خصوص در حمله بد بودیم. هدف تغییر دادن روند بازی بود چرا که نمی توانستیم شانس گلزنی خلق کنیم. در عوض چلسی موقعیت های زیادی خلق می کرد. خوب بازی نکردیم ولی گفتم که به بازیکنانم افتخار می کنم. حالا باید استراحت کرد و سپس به سویا فکر می کنیم.»

 

ضربه روحی:« طبعا همه ناراحتیم. وقتی نیمه نهایی لیگ قهرمانان را می بازید، نمی توانید خوشحال باشید و این طبیعی است. لحظات سختی را می گذرانیم ولی فردا تمرین خواهیم داشت.»

 

دیدگاه‌ها