کد خبر : 1753633 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:16 | 29K بازدید | 4 دیدگاه

میزبانی از آلومینیوم سلب می‌شود؟

اتفاق عجیب در اراک، پروژکتور به جای بدهی!

بدهی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به یکی از شرکت‌های طرف قرارداد، موجب شده تا تیم آلومینیوم در آستانه از دست دادن امتیاز میزبانی قرار بگیرد.

اتفاق عجیب در اراک، پروژکتور به جای بدهی!

به گزارش "ورزش سه" شاید در ادامه لیگ برتر شاهد وقوع یکی از عجیب ترین اتفاقات در اراک و برای تیم آلومینیوم باشیم؛ جایی که ممکن است بدهی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به یکی از شرکت‌های طرف قراردادش موجب سلب میزبانی از باشگاه آلومینیوم در مسابقات لیگ برتر شود.

 

ماجرا از این قرار است که اداره کل ورزش و جوانان بابت نصب و راه اندازی پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی(ره) به یک شرکت بدهی انباشته دارد و تا الان پرداختی به طرف دیگر قرارداد صورت نگرفته است؛ به همین دلیل شرکت ذکر شده قصد دارد به جای بدهی خود، پروژکتورها را از ورزشگاه باز کند و این مسئله موجی خواهد شد تا استادیوم امام خمینی که تنها ورزشگاه استاندارد استان مرکزی برای انجام مسابقات خانگی آلومینیوم است، دیگر استاندار لازم برای میزبانی در لیگ برتر و انجام مسابقه زیر نور را نداشته باشد. 

 

 

1598322

 

 

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، شاگردان منصوریان روز ۲۴ اردیبهشت میزبان پدیده مشهد در اراک هستند و اگر این اتفاق رخ دهد، به احتمال فراوان میزبانی از آلومینیوم سلب شده و یا نتیجه مسابقه به سود مهمان رقم می‌خورد. 

 

سعید عباسی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم نیز با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان مرکزی از وقوع این اتفاق ابراز نگرانی کرده و خواستار حل و فصل سریع ماجرا و جلوگیری از آسیب رسیدن به تیم آلومینیوم اراک شده که باید دید مسوولان مربوطه چه راه حلی برای خارج شدن از این بحران پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها