کد خبر : 1753636 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:00 | 83.9K بازدید | 11 دیدگاه

رونمایی از سه گزینه جانشینی بوسکتس در بارسلونا

موندو دیپورتیوو از سه گزینه جانشینی سرخیو بوسکتس در بارسلونا رونمایی کرد.

رونمایی از سه گزینه جانشینی بوسکتس در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب رونالدو کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا در تابستان گذشته قابل پیش بینی بود که این سرمربی دست به جوانگرایی بزند تا باشگاه کاتالانی بتواند با اتکا به نسل جدید خود موفقیت های تازه ای به دست آورد؛ اتفاقی که تا حدودی در این فصل رخ داده و شاهد حضور برخی بازیکنان جوان و آینده دار در ترکیب بلوگرانا بوده ایم.

 

سرخیو بوسکتس یکی از بازیکنانی است که اکنون 32 سال سن دارد و دهمین فصل حضور خود در لالیگا را پشت سر می‌گذارد. او حتی حالا نیز در بارسا که یک بازیکن ثابت به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که با بالا رفتن سن او، این تیم به جذب یک بازیکن مناسب برای جانشینی هافبک اسپانیایی احتیاج دارد.

 

 

1598326

 

 

در واقع بارسلونا در حال انتقال به یک دوره جدید است که در نهایت باعث خواهد شد برخی بازیکنان که حتی لیونل مسی نیز طی سال‌های آینده شامل آنها خواهد شد، جای خود را به بازیکنان جوان‌تر بدهند.

 

در همین راستا نشریه موندو دیپورتیوو گزارشی منتشر کرده و از سه گزینه جانشینی سرخیو بوسکتس در بارسلونا رونمایی کرده است. بر این اساس باشگاه کاتالانی شرایط جذب ادواردو کاماوینگا(رن)، مانوئل لوکاتلی(ساسولو) و میکل مرینو(سوسیداد) را مورد بررسی قرار داده و قصد دارد یکی از آنها را به عنوان جانشین بوسکتس در سال های آینده به خدمت بگیرد.

 

 

1598328

دیدگاه‌ها