کد خبر : 1753644 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:28 | 15.5K بازدید | 4 دیدگاه

پیکان، حریف مورد علاقه تراکتور برای مدعی شدن

تیم تراکتور بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، یکشنبه هفته آینده در لیگ برتر به مصاف پیکان خواهد رفت.

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور با هدایت رسول خطیبی نمایش خوبی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 داشت؛ این تیم موفق شد به عنوان یکی از 3 تیم دوم برتر در منطقه غرب، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کند. شاگردان خطیبی پس از پایان شیرینی که در دور گروهی ACL داشتند، اینک به دنبال کسب چند نتیجه خوب در لیگ برتر برای بازگشت به جمع مدعیان هستند.

 

 

1598338

 

 

سرخ پوشان فوتبال آذربایجان روز یکشنبه در چارچوب هفته بیست و دوم به مصاف پیکان خواهند رفت؛ حریفی که تداعی کننده خاطرات خوش برای آنها از نیم فصل اول است؛ جایی که سرخ پوشان موفق شدند حریف خود را در هفته هفتم با نتیجه سه بر یک در ورزشگاه یادگار امام شکست داده و با صعود به رتبه سوم، خود را به عنوان یک مدعی در لیگ بیستم معرفی کنند.

 

 

1598339

 

اشکان دژاگه زننده گل دوم تراکتور در بازی رفت بود؛ بازی که تراکتور در همان نیمه اول پیروزی خود را با زدن سه گل تثبیت کرد و در نهایت نیز با نتیجه سه بر یک به سود سرخ پوشان فوتبال آذربایجان به پایان رسید.

 

 

. تراکتوری ها امیدوار هستند به واسطه روحیه خوبی که از صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده اند، بازگشت خوبی به لیگ برتر داشته باشند و با شکست دادن پیکان، به مانند بازی رفت بار دیگر به جمع مدعیان برگردند.

 

 

 

1554735

 

محمد دریس، دروازه بان پیکان در دیدار رفت مقابل تراکتور، در حالی در آن دیدار 3 دریافت کرد که در 6 بازی اخیر خود تنها 4 گل خورده بود. عملکرد خط دفاعی پیکان اما در نیمه اول بازی با تراکتور در هفته هفتم فرصت تداوم این روند خوب را به دریس نداد و 2 گل از  3 گل تیم میزبان روی اشتباه مستقیم مدافعان پیکان به ثمر رسید.

 

 

تراکتور در حال حاضر با 27 امتیاز از 19 بازی در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد اما این فرصت را دارد که با کسب نتایج خوب در بازی های معوقه خود بار دیگر به جمع مدعیان برگردد. نقطه شروع این بازگشت می تواند بازی روز یکشنبه مقابل پیکان باشد؛ جایی که البته شاگردان مهدی تارتار به راحتی اجازه کسب سه امتیاز را به شاگردان رسول خطیبی نخواهند داد.

دیدگاه‌ها