کد خبر : 1753656 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 12:51 | 80.9K بازدید | 8 دیدگاه

برگی  از تاریخ

مغز متفکر یحیی درتیم ملی جوانان (عکس)

حمید مطهری یکی از هافبک وسط های خوش تکنیک و بازیساز فوتبال ایران بود که در دوران بازیگری به آن چه لیاقتش را داشت نرسید

به گزارش"ورزش سه "، حمید مطهری کمک اول یحیی گل محمدی یکی از مربیان با دانش و خوش مشرب فوتبال ایران است که در دوران مربیگری بر خلاف دوران بازیش هوش و ذکاوتش را می توان در تیم هایی که مربیگری کرده به وضوح مشاهده نمود.


مطهری بازیکن سابق تیم های وحدت،سپاهان ،کشاورز و پرسپولیس قبل از خداحافظی از فوتبال سابقه عضویت در تیم های جوانان و امید ملی را هم در کارنامه داشت و یکی ازاعضای تیم ملی ایران در رقابت های ارتش های جهان بود.

 

 

1598351

 


مطهری که در اوج جوانی به دلیل مصدمیت های پیاپی مجبور به خداحافظی از فوتبال شد هافبک مورد علاقه خیلی از مربیان فوتبال بود ، او بازیکنی بود خوش تکنیک با درک محیطی بالا و نبوغ بازیسازی که آن را می توان در تیم هایی که بازی کرده از مربیانش  پرسید.


در تصویر حمید مطهری را در اردیبهشت سال 71و در ورزشگاه شهید شیرودی در قامت تیم ملی جوانان می بینیم . او نفر چهارم از سمت راست در کنار فرد ملکیان و کاپیتان مهدی پاشازاده ایستاده است تا در دیداری تدارکاتی با هدایت مرحوم محمود یاوری به مصاف رقبا برود.


تیم ملی جوانان در آن سال در رقابت های قهرمانی آسیا پس از سالها غیبت حضور یافت و در دور مقدماتی و گروهی رقابت ها که در امارات برگزار می شد از دور رقابت ها کنار رفت.

دیدگاه‌ها