کد خبر : 1753663 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 13:32 | 22.4K بازدید | 7 دیدگاه

مرد پرتغالی به دنبال تحولات بزرگ

گزارش؛ چرا حضور مورینیو در رم یک انقلاب است؟

به نظر می‌رسد که ژوزه مورینیو قصد دارد تحولات بزرگی را در باشگاه رم رقم بزنم.

گزارش؛ چرا حضور مورینیو در رم یک انقلاب است؟

به گزارش "ورزش سه"، مسلم است که حضور ژوزه مورینیو در در رم یک انقلاب محسوب می شود؛ نه تنها به لحاظ فوتبالی و فرهنگی بلکه از نظر روانشناختی نیز اینگونه است زیرا وقتی یک بشقاب پرنده فرود می آید برخی از چیزهای اطراف خود را ازبین می برد. حضور مورینیو در رم نیز کم و بیش به همین شکل خواهد بود.

 

 

1590377

 

 

روش کار، فرهنگ افراد و دیگر جنبه های اساسی در باشگاه رم با تغییر مواجه خواهد شد زیرا مورینیو همزمان یک مربی، مدیر و مدیر رسانه‌ای خواهد بود. به عبارتی یکی بخر و سه تا بگیر. شاید همین دلیل باعث شده که فریدکینگز دست به چنین سرمایه‌گذاری بزرگی بزند.

 

مورینیو دستیاران خود در تاتنهام را به رم خواهد آورد. دستیار اول او ژائو ساکرامنتو خواهد بود که تنها 32 سال سن دارد اما سابقه حضور در کنار افراد بزرگی نظیر بیلسا، رانیری و ژاردیم را در کارنامه داشته است. جیووانی سررا دیگر دستیار مورینیو محسوب می‌شود که می‌تواند در زمینه آماده سازی و تدارکات به او کمک ویژه ای بکند. ریکاردو فرموسینو 61 ساله نیز در رم کنار مورینیو خواهد بود؛ کسی که در پورتو، رئال‌مادرید و منچستریونایتد نیز کنار مرد پرتغالی بوده است.
نونو سانتوس 48 ساله مربی دروازه بان های رم خواهد بود که پیش از این در تیم ملی کانادا و باشگاه لیل تجربه حضور داشته است.

 

 

1581866

 

 

همه این افراد ذکر شده می تواند با برخی از افراد مورد قبول در رم ادغام شود. هواداران این تیم رویای حضور دنیله ده روسی در کادر فنی مورینیو را دارند اما در روزهای اخیر از احتمال حضور والتر ساموئل در این تیم صحبت شده بود.

 

اولین کاری که مورینیو می خواهد انجام دهد شناخت تیم فعلی است؛ حتی اگر این اتفاق قبل از تعطیلات تابستانی رخ دهد. سپس با کمک خورخه مندس پروژه تقویت تیم آغاز خواهد شد. رم به بازیکنانی نظیر ماسو، پاتریسیو و خوزه سا علاقه مند است. همچنین گفته می شود که مورینیو به جذب ناتان آکه از منچسترسیتی و اریک دایر از تاتنهام ابراز علاقه نشان داده است. در مورد مدافع راست، آنها به دو بازیکن یعنی نلسون سمدو از ولوز و پریرا از لسترسیتی نگاه می کنند. این در حالی است که از نام های دیگری نظیر کارلوس وینیسیوس، نمانیا ماتیچ و ایسکو نیز برای تقویت رم نام برده می‌شود.

 

علاوه بر اینها در روش کار و جلسات تمرینی نیز تحول بزرگ ایجاد خواهد شد. مورینیو معتقد است که هیچ تفاوتی بین تمرینات ورزشی و جلسات فنی وجود ندارد. فلسفه او کاملاً ساده است؛ بازی با توپ در تمرینات و کار های بدنسازی به منظور بهبود شرایط فیزیکی تیم. در واقع او می‌خواهد از همان روز اول با جستجوی شرایط تیم هویت خود را در رم جا بیندازد.

 

 

1598356

 

 

همانطور که مورینیو قبل گفته بود: " این ورزش به خودی خود انرژی شما را می گیرد پس باید کارهایی برای حفظ تمرکز انجام دهید."
اقدامی که به نظر می رسد توسط مرد پرتغالی و برای پیشرفت رم انجام خواهد شد.

 

منبع: گاتزتا دلو اسپورت

دیدگاه‌ها