کد خبر : 1753667 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 13:50 | 12.5K بازدید | 4 دیدگاه

برونو: قهرمانی در لیگ اروپا هم کافی نخواهد بود

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد، می گوید قهرمانی احتمالی در لیگ اروپا نیز برای آن ها کافی نخواهد بود و این تیم باید به پیشرفت خود ادامه دهد.

برونو: قهرمانی در لیگ اروپا هم کافی نخواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی پر گل و 6-2 منچستر یونایتد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل رم، آنها از شانس بسیار بالایی برای صعود به بازی فینال برخوردار هستند. شیاطین سرخ امشب در بازی برگشت برابر رم قرار خواهند گرفت و برونو فرناندز می‌گوید قهرمانی احتمالی در لیگ اروپا برای آنها یک پیشرفت بزرگ محسوب خواهد شد.

 

ستاره پرتغالی یونایتد روز گذشته در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "اگر بتوانیم قهرمان شویم این برای مان نشانه پیشرفت خواهد بود زیرا فصل گذشته ما هیچ جامی را برنده نشدیم؛ بنابراین اگر این فصل جام به دست آوریم، یک پیشرفت خواهد بود اما هنوز هم برای ما کافی نیست.

 

 

1568198

 

 

اما این چیزی است که باشگاه به واسطه آن پیشرفت می‌کند. در مورد بازیکنان نیز نشان می‌دهد که ما پیشرفت می‌کنیم اما همانطور که قبلا هم گفته‌ام هنوز چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارد و ما قطعاً بهتر خواهیم شد."

 

برونو فرناندز در مسابقه رفت عملکرد فوق‌العاده ای از خود ارائه داد و دو گل و دو پاس گل را به ثبت رساند. او در این باره گفت: " دیدار برابر رم بهترین بازی من نبود. با این حال از نظر آماری همه می گویند که بهترین بازی من بود زیرا اولین بار به حساب می آمد که در یک مسابقه برای یونایتد دو گل و دو پاس گل به ثبت رساندم. البته فکر می‌کنم که خیلی خوب بازی کردم اما می‌خواهم پیشرفت کنم اما برای من مهم ترین چیز این است که راهی برای کمک کردن به قهرمانی تیم پیدا کنم."

 

 

1596416

دیدگاه‌ها