کد خبر : 1753678 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 15:10 | 39.2K بازدید | 10 دیدگاه

حرف های مبهم زیدان، استعفا نزدیک تر از همیشه؟

زین الدین زیدان سرمربی رئال پس از شکست از چلسی بار دیگر حاضر نشد در مورد ادامه کارش در رئال پاسخ قطعی بدهد.

حرف های مبهم زیدان، استعفا نزدیک تر از همیشه؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس،  رئال مادرید شب گذشته با شکست 2-0 از چلسی با لیگ قهرمانان وداع گفت و نتوانست به فینال برسد. زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی اعتراف کرد که چلسی تیم بهتر بود و شایسته رسیدن به بازی نهایی. او تلاش ستاره هایش را نیز ستود و به نوعی با شکست کنار آمده بود ولی زیزو مثل دیگر رئالی ها از لحاظ روحی شرایط مساعدی نداشت و تاکید داشت که لحظات سختی را می گذراند.

 

 

1598359

 

 

زیدان که در فصل جاری یکی از سخت ترین سال های مربیگری اش را سپری کرده، بار دیگر حاضر نشد در مورد آینده اش شفاف سازی کند. زیدان در تمام ماه های اخیر حتی از یک حرف امیدوارکننده برای هواداران نیز دریغ کرده تا به نظر بیاید او در پایان فصل قصد کناره گیری دارد. همان اتفاقی که سه سال پیش رخ داد و به شکلی غیرمنتظره اعلام استعفا کرد.

 

زیدان پس از شکست در سوپرکاپ اسپانیا و سپس کنار رفتن رئال از کوپا دل ری با شکست از آلکویانو، در نشست خبری بازی با اوئسکا عصبانیت خود از شایعات و گمانه زنی ها را ابراز کرد و گفت که بهتر است رودررو به او بگویند که قصد اخراجش را دارند. رئال پس از همان بازی اوج گرفت و تا شب گذشته هیچ شکستی متحمل نشده بود.

 

 

1598254

 

 

پس از شکست از چلسی تنها امید رئال اکنون به لالیگاست؛ جایی که در رده دوم قرار دارد و یکشنبه شب باید در هفته 35 به مصاف سویا برود. یک روز قبل تر اگر بارسا توانسته باشد بر اتلتیکو پیروز شود یا بازی مساوی تمام شود، رئال با کسب پیروزی برابر سویا به صدر خواهد رسید و اگر سه بازی باقیمانده را ببرد، قهرمان خواهد شد اما شاید این هم تضمینی برای ماندنی شدن او نباشد.

سران رئال مشتاق ادامه کار با او هستند ولی زیدان که سه سال پیش با قهرمانی چمپیونزلیگ از رئال استعفا کرد، ثابت کرده که شخصیتی غیرقابل پیش بینی دارد. زیزو می ماند یا می رود؟

 

دیدگاه‌ها