کد خبر : 1753692 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 16:13 | 326.4K بازدید | 39 دیدگاه

هازارد و 2 بازیکن در فهرست فروش

زلزله در رئال؛ کهکشان زیر و رو می‌شود

مارکا از جدایی قریب الوقوع زین الدین زیدان و جانشین احتمالی او، فهرست خروجی رئال و خریدهای جدید باشگاه خبر داده است.

زلزله در رئال؛ کهکشان زیر و رو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با شکست برابر چلسی روبرو شد و نتوانست به فینال برسد. رئال در بازی دیشب حرفی برای گفتن نداشت و از هر جهت مغلوبی تمام عیار نشان داد.

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه چندی پیش از لزوم تغییرات در تیم صحبت کرد. تصمیمی که از هفته ها پیش گرفته شده و ارتباطی به شکست شب گذشته ندارد. رئال همچنان می تواند قهرمان لالیگا شود ولی تغییراتی که در راهند، ارتباطی به کسب یا عدم کسب این موفقیت نیز نخواهند داشت.

23 می و زمانی که فصل برای رئال تمام شود، برنامه ریزی برای متحول کردن تیم شروع خواهد شد.

 

 

1598404

 

 

سرمربی

زین الدین زیدان و پرز با یکدیگر صحبت کرده اند و در مورد آینده، این زیدان است که تصمیم گیرنده خواهد بود. زیدان با شخصیت غیر قابل پیش بینی خود ممکن است در پایان فصل اعلام کناره گیری کند و منطقی است که باشگاه از مدتی پیش در فکر جانشینی خوب برای او باشد.

برای این مهم، رائول گونزالس مد نظر سران باشگاه است. کسی که هم یک اسطوره در رئال محسوب می شود و هم در تیم جوانان باشگاه و اکنون در تیم دوم رئال، ارزش هایش را به اثبات رسانده است. به عنوان گزینه های دیگر، یوآخیم لوو و مکس آلگری مدنظر قرار دارند. نام هایی چون ناگلزمان، مورینیو و پوچتینو دیگر در دسترس نیستند و هرکدام در تیمی جدیدمشغول به فعالیت شده اند.

 

 

1286466

 

 

در باشگاه به این اطمینان رسیده اند که تغییرات الزامی است چرا که در طول فصل، نشانه هایی از افول تیم مشهود بود و اگر رئال در نهایت توانست تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان بالا بیاید، آن را بیش از هر چیزی مدیون اعتماد متقابل زیدان و بازیکنان است. فداکاری بازیکنان در تیمی که 58 مصدومیت مختلف را در طول فصل تجربه کرده، غیر قابل انکار است. قطعا در رئال برخی کارها خوب انجام نشده اند که تیم با این تعداد از مصدومیت دست به گریبان بوده است.

در واقع تیم، خسته وبی رمق به مقطع پایانی فصل رسیده و اکنون پس از حذف از لیگ قهرمانان، 4 بازی دیگر نیز تا پایان لالیگا پیش رو دارد. زیدان همچنان می تواند فصل رئال را با کسب عنوان قهرمانی لالیگا نجات دهد ولی مرد فرانسوی هنوز حاضر نشده آینده اش در رئال را تثبیت کند.

 

 

1574547

 

 

بازگشت قرضی ها

گرت بیل، لوکا یوویچ، براهیم دیاز، دنی سبایوس، مارتین اودگارد، کوبو و رینیر در پایان فصل به رئال باز می گردند. در میان اینها شاید تنها مارتین اودگارد البته به شرطی که زیدان در رئال ماندنی نباشد، شانس حضور در ترکیب اصلی را خواهد داشت. کوبو و رینیر نیز احتمالا به باشگاهی دیگر قرض داده خواهند شد. وضعیت مابقی نامشخص است.

 

 

1567485

 

 

خروجی ها

لوکا مودریچ اخیرا قراردادش را تمدید کرده ولی سرخیو راموس و لوکاس واسکز که در پایان فصل قراردادشان تمام می شود، همچنان وضعیتی مبهم دارند. در حال حاضر سه بازیکن در لیست سیاه باشگاه قرار دارند: ادن هازارد، مارسلو و ایسکو بازیکنانی هستند که در برنامه های فصل بعد باشگاه جایی ندارند ولی جدایی شان نیز ساده نخواهد بود.

 

 

1562322

 

 

به خصوص ادن هازارد که برایش 130 میلیون یورو هزینه شده و پس از دو فصل اسف بار، حالا ارزش او کاهش قابل توجهی داشته است. باشگاه از هازارد رضایت ندارد. خنده های او پس از شکست شب گذشته به کنار، عملکرد و تعهد او نیز همه را ناامید کرده است.

 

 

1593775

 

 

ورودی ها

کار انتقال دیوید آلابا به رئال را باید تمام شده دانست. توافقات لازم انجام شده و او اولین ورودی خواهد بود.

گزینه اول رئال برای تقویت خط حمله اما کیلیان امباپه است ولی ستاره فرانسوی که یک سال دیگر با پی اس جی قرارداد دارد، کار راحتی برای گرفتن مجوز جدایی نخواهد داشت.

 

 

1597641

 

 

 رئال در انتظار تصمیم دولت قطر است که بالاخره راضی به فروش امباپه خواهند شد یا خیر. پی اس جی دغدغه مالی ندارد و بعید نیست او را تا پایان قراردادش حفظ کند.

کار جذب ارلینگ هالند نیز بسیار دشوار است. دورتموند 150 میلیون یورو برای ستاره نروژی می خواهد و برای رئال پرداخت این مبلغ غیرممکن است.

 

دیدگاه‌ها