کد خبر : 1753707 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 18:05 | 61.8K بازدید | 17 دیدگاه

زنگ خطر برای بارسا،

پی اس جی مسی را می خواهد؛ به هر قیمتی!

لوپاریزین ادعا کرده است که لیونل مسی همچنان برای پی اس جی یک اولویت محسوب می شود و برای جذبش اقدام خواهند کرد.

پی اس جی مسی را می خواهد؛ به هر قیمتی!

به گزارش "ورزش سه"، آینده لیونل مسی یکی از مهم ترین نگرانی های هواداران بارسلونا در تمام فصل بوده است اما در حال حاضر به نظر می رسد که احتمال ماندن فوق ستاره آرژانتینی بیش از جدایی اوست.
دو عامل اصلی که مسی را به سمت ماندن سوق می دهد، قهرمانی این تیم در کوپا دل ری و برنامه های خوان لاپورتا برای آینده است.

 

 

1598368

 

 

در همین ارتباط نشریه اکیپ 5  روز پیش گزارشی منتشر کرد و مدعی شد که لیونل مسی با وجود داشتن پیشنهاد خوب از پاری سن ژرمن ترجیح می‌دهد که به کار خود در بارسلونا ادامه دهد. اکیپ نوشته بود که برای پی اس جی هم دیگر مسی در اولویت نیست.

 

در همین رابطه امروز نشریه لوپاریزین نزدیک به باشگاه پی اس جی خبری متفاوت منتشر کرد؛ اینکه سران پی اس جی همچنان روی لیونل مسی برای فصل بعد حساب می کنند.

 

 

1587336

 

 

پس از شکست از سیتی و حذف در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، باشگاه ثروتمند پاریسی پروژه ای جدید را تدارک دیده و قصد دارد قدرتمندانه تر از همیشه پای به فصل بعد بگذارد تا بالاخره به طلسم قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان پایان دهد. برای رسیدن این هدف بزرگ، باشگاه پاریسی چشم به جذب لیونل مسی دارد.

طبق این گزارش، مسئولان پی اس جی تماس ها با اطرافیان مسی را بیشتر کرده اند و نه تنها قصد ندارند نیمار و کیلیان امباپه را از دست بدهند که در رویای مثلی مسی، نیمار و امباپه هستند. اگر در نهایت پی اس جی نتواند مسی را جذب کند، آنگاه به سراغ محمد صلاح ستاره مصری لیورپول خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها