کد خبر : 1753712 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 19:08 | 25.7K بازدید | 1 دیدگاه

هازارد به رئالی‌ها مدیون است؛

برخلاف جنجال‌ها: آمار خوب هازارد مقابل چلسی

ادن هازارد، ستاره رئال مادرید، به رغم اینکه پس از بازی خشم هوادارن را متوجه خود دید، سختکوش‌ترین بازیکن این تیم در شکست 2-0 برابر چلسی بود.

برخلاف جنجال‌ها: آمار خوب هازارد مقابل چلسی

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد که پیش از پیوستن به رئال مادرید هفت سال از دوران بازی خود را در استمفورد بریج گذرانده است، شب گذشته و پس از شکست 2-0 رئالی ها برابر چلسی در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، در کنار زمین با هم تیمی های سابق خود به خوش و بش و خنده پرداخت.

رسانه های اسپانیایی و هواداران رئال مادرید مهاجم بلژیکی را به دلیل این حرکت حسابی مورد انتقاد و حمله قرار دادند و ادعا کردند که این حرکت شاهد محکمی بر این موضوع است که قلب هازارد با رئال نیست.

 

1598429

 

البته این ادعا بیشتر از این نمی توانست از حقیقت فاصله داشته باشد. هازارد در واقع در بازی دیشب بیشتر از هر بازیکن دیگر رئال زمین را پوشش داد و در کل چهارمین بازیکن دونده در زمین بود.

تنها کای هاورتز، ان گولو کانته و جورجینیو از ستاره 30 ساله رئال مادرید نمایش بهتری داشتند.

هازارد البته موفق نشد یکی از آن نمایش های قدیمی که رئال از او انتظار داشت را ارئه دهد و سپیدپوشان اسپانیایی در طول بازی بسیار بی خطر ظاهر شدند. اما این، برخلاف ادعاهایی که در اسپانیا مطرح است، به دلیل کم فروشی هازارد نبود.

 

1598430

 

ال چیرینگیتو اما ادعا کرده است که رئال دیگر صبرش برابر هازارد تمام شده و  تصمیم به فروش او گرفته است. رئال یها منتظر یک پیشنهاد مناسب هستند تا در پنجره تابستانی مهاجم بلژیکی را به تیم دیگری بفرستند.

پس از شکست باربر چلسی و ناکامی در صعود به فینال چمپیونزلیگ، یکی از گزارشگران طرفدار رئال مادرید درباره هازارد گفت: "دو سال گند زدن به اعصاب هواداران رئال مادرید... دو سال اضلافه وزن... او یک گرت بیل دیگر است.

رئال مادرید از چمپیونزلیگ حذف شده اما هازارد وقت برای خنده و شوخی پیدا می کند. ما عصبانی هستیم. او را درک نمی کنیم. او حتی یک ثانیه دیگر هم نمی تواند در رئال مادرید بماند."

 

1598277

 

تری گیبسون، کارشناس فوتبال اسپانیا، با این ادعا که هازارد به هواداران مادرید در ماه های آینده مدیون است، با این موضوع مخالفت کرده است.

گیبسون گفت: "اولین موضوع این است که او را به چه تیمی باید فروخت؟ چه تیمی چنین پولی دارد و چه تیمی پس از دو سال مصدومیت مداوم او را می خرد؟ فکر می کنم این مشکل بزرگی است و ناراحتی و استیصال هواداران رئال مادرید را درک می کنم.

به هر حال او شب گذشته به دلیل فرم فاجعه بارش در رئال مادرید و مصدومیت هایش در چند فصل گذشته، هدف آسانی بود. هر گاه که او بازی کرده، موثر نبوده است. بنابراین همیشه هدف آسانی خواهد بود ، او نتوانسته خود را به هواداران رئال مادرید ثابت کند.

 

1598428

 

من این را هم می دانم که اگر در نیمه نهایی چمپیونزلیگ شکست بخورید و از راهیابی به فینال بازبمانید، باید بسیار ناراحت باشید.

اینکه او پس از سوت پایان بازی آنقدر برای هم تیمی های سابقش خوشحال باشد، مشکلی نیست، اما اگر می خواهی به آنها تبریک بگویی شاید بهتر بود در پشت صحنه و دور از چشم ها این کار را بکنی! نه اینکه در چشم رسانه ها و جلوی دوربین ها این کار را انجام دهی تا همه جهان ببینند.

عصبانیت هواداران و باشگاه کاملا قابل درک است. به نظرم باشگاه اصلا برخورد خوبی با او درباره نحوه رفتارش پس از سوت پایان بازی نخواهد داشت و این اصلا به او کمکی نکرد.

هازارد باید هر چه می تواند بکند تا دوباره نظر مثبت هوادارن رئال مادرید را به شکلی جلب کند.

من معمولا این را نمی گویم اما به نظرم هازارد به رئال مادرید مدیون است، به هواداران رئال مادرید مدیون است و کاری که پس از پایان بازی شب قبل کرد اصلا جلوه خوبی نداشت."

 

 

 

دیدگاه‌ها