کد خبر : 1753723 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 21:15 | 27.5K بازدید | 1 دیدگاه

شانس قهرمانی زنده می‌ماند؟

طارمی، امید اول پورتو مقابل بنفیکا

پورتو در حضور ثابت ملی‌پوش ایرانی خود دیدار مقابل بنفیکا را آغاز می‌کند.

طارمی، امید اول پورتو مقابل بنفیکا

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو با بهره‌مندی از مهدی طارمی در لیست نفراتش، از ساعت ۲۲ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه دا لوز لیسبون به مصاف تیم رده سومی بنفیکا و رقیبش در راه رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد رفت.

 

مهدی طارمی که همراه با پورتو دو بار مقابل بنفیکا قرار گرفته و دیدارهای خاطره انگیزی همراه با پاس گل و گرفتن پنالتی داشته، امیدوار است در دیدار امشب فرصت گلزنی برابر این تیم را به دست بیاورد و تیمش را در کسب یک پیروزی مهم در فاصله سه هفته به پایان فصل کمک کند.

 

ستاره ایرانی پورتو پس از پیوستن به پورتو یکبار در سوپر کاپ مقابل بنفیکا قرار گرفت که در جریان برتری تیمش، موفق به گرفتن یک پنالتی شد و همچنین در هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال نیز پس از دادن یک پاس گل، با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

 

طارمی در تمام ۳۰ مسابقه فصل جاری لیگ برتر پرتغال به‌عنوان بازیکن ثابت یا تعویضی برای پورتو به میدان رفته و توانسته با زدن ۱۳ گل در جایگاه دوم جدول برترین گلزنان بایستد و همچنین هفت پاس گل بدهد تا در صدر جدول پاسورها نیز باشد.

 

1598461

 

تیم فوتبال پورتو در حال حاضر با ۷۰ امتیاز و چهار امتیاز بیشتر نسبت به تیم رده سومی بنفیکا، در جایگاه دوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته که برتری در مسابقه امشب، یاران طارمی را در آستانه کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا قرار می‌دهد و آنها را نیازمند سه امتیاز از سه بازی آینده‌شان می‌کند.

 

البته یاران طارمی هنوز هم شانس کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر پرتغال را دارند؛ آنها در صورت پیروزی مقابل بنفیکا فاصله امتیازی خود با اسپورتینگ لیسبون صدرنشین را به ۶ امتیاز کاهش می‌دهند و می‌توانند امیدوار به لغزش این تیم در هفته‌های باقی مانده باشند، اما شکست در دیدار امشب مقابل بنفیکا، اسپورتینگ را به قهرمانی می‌رساند.

دیدگاه‌ها